Zeynəb Tahir qızı Ələkbərova
İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİNDƏ İNKİŞAFETDİRİCİ MÜHİTİN YARADILMASI ŞAGİRDLƏRİN TƏLİM MARAĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİ AMİLİ KİMİ
Xülasə. İbtidai
siniflərdə təhsilin keyfiyyətli olması səbəblərindən biri şagirdlərdə təlim
marağının formalaşdırılmasından ibarətdir. Bunun reallaşdırılması isə bir
sıra amillərlə bağlıdır. Bu amillər içərisində tədris prosesində
inkişafetdirici mühitin yaradılması xüsusi yer tutur. İnkişafetdirici mühit
özünün bir sıra təsir imkanları ilə təlimin maraqlı olmasına, şagirdlərin
pedaqoji prosesdə fəal subyekt kimi iştirak etməsinə, təlimdə yüksək müvəffəqiyyətlərin
əldə edilməsinə mühüm təsir göstərir. İbtidai siniflərdə tədris edilən “Həyat
bilgisi” fənninin bu sahədə həm böyük imkanları, həm də bu imkanları
reallaşdırmaqla şagirdlərin həyati bilik, bacarıq və vərdişlərə yiyələnmələrində
mühüm rolu vardır. Məqalə belə bir problemə həsr olunmuşdur. Məqalədə “Həyat
bilgisi” fənninin tədrisi prosesində inkişafetdirici mühitin təsir imkanları
araşdırılmış, aparılmış eksperimental tədqiqatın nəticəsi olaraq bu
imkanların kiçikyaşlı şagirdlərdə təlim marağının yüksəldilməsində mühüm rol
oynadığı əsaslandırılmışdır.
Açar sözlər: maraq; həyat bilgisi; inkişafetdirici mühit; dərs; inkişaf; kiçikyaşlı məktəbli
