Vidadi Ömər oğlu Orucov

FİZİKA TƏHSİLİNDƏ SÜNİ İNTELLEKTİN DİDAKTİKASI: YENİ YANAŞMALAR

Xülasə: Məqalədə fizika təhsilində süni intellektin rolu və onun tədris prosesinə gətirə biləcəyi ye­ni­lik­lər araşdırılır. Fizika təhsilinin 21-ci əsr bacarıqları ilə uyğunluğu, müəllimlərin dəyişən pedaqoji rolları və tex­nologiya ilə interaktiv, tədqiqat yönümlü təlimin təşviqi vurğulanır. Süni intellektin təhsildə gələcək pers­pek­tivləri və bu sahədə yeni tədqiqat istiqamətləri də təqdim olunur.

Açar sözlər: informasiya cəmiyyəti, süni intellekt, 21-ci əsr bacarıqları, fizika təlimi, yeni pedaqoji bacarıqlar.

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI