Sevinc Xazay qızı Cәlilova
PEDAQOJİ İSTİQAMƏTDƏ TƏHSİL ALAN TƏLƏBƏLƏRƏ FİZİKANIN İNTEQRATİV TƏDRİSİNİN PEDAQOJİ STRATEGİYASI
Xülasə. Məqalədə pedaqoji istiqamətdə təhsil
alan tələbələrə fizikanın inteqrativ tədrisinin mümkünlüyünün və
effektivliyinin nəzəri-metodoloji əsaslandırılmasına yönəlmiş tədqiqatın
nəticələri təqdim olunur. Tədqiqatın yeniliyi humanistlik prinsipinə,
kompetensiyaya əsaslanan yanaşmanın
həyata keçirilməsi üçün tələblərin formalaşdırılmasındadır. Bu tələblər
əsasında fizikanın inteqrativ tədrisi üzrə pedaqoji strategiyanın istiqamətləri
müəyyən edilmişdir. Tədqiqat nəticələri fənnin məzmun xətlərinin ardıcıllıqla
qraf şəklində dekompozisiya edilməsinə imkan yaratmışdır. Bu isə öz
növbəsində, məzmunlararası əlaqələri və iyerarxik strukturlaşdırmanı əks etdirən
çevrilmiş matris formasında tədris məzmunu sisteminin yaradılmasına şərait
yaratmışdır. Tədqiqat nəticələri tədris məzmununun hazırlanması məqsədilə
fənlərin tematik planlaşdırılmasında istifadə oluna bilər.
Açar sözlər:
fizika, inteqrasiya, inteqrativ təcrübə, pedaqoji strategiya
