Turanə Fazil qızı İsmayılova

TARİXİN TƏDRİSİ VƏ İNNOVATİV TEXNOLOGİYALAR

Xülasə. Məqalədə ilk növbədə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallığının yük­səl­dil­mə­sində innovativ texnologiyalardan istifadənin imkanlarından bəhs olunur. Elmi araşdırmalar və təcrübə gös­tərir ki, Azərbaycan tarixinin tədrisində idrak fəallığının yüksəldilməsində son dövrlərdə xüsusilə inno­vativ texnologiyalardan istifadə mühüm əhəmiyyət kəsb edir.

Açar sözlər: Ali məktəb, Azərbaycan tarixinin tədrisi, innovativ texnologiyalar, idrak fəallığı, rəqəmsallaşma


Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI