Səbinə Rаmiz qızı Аslаnovа
AĞIR NİTQ POZULMASI OLAN ŞAGİRDLƏRİN İNKLÜZİV TƏHSİLİNİN SPESİFİKLİYİ
Xülasə. Məqalə inklüziv şəraitdə ağır nitq pozulması olan
uşaqların məktəbdə təhsil alması ilə bağlı aktual problemlərə, nitq pozulması
olan uşaqlar üçün loqopedik dəstəyin xüsusiyyətlərinə həsr olunmuşdur. Məhdud
imkanları olan uşaqların, o cümlədən ağır nitq pozulması yaşayan uşaqların
müasir təhsil sisteminin yenidən qurulması onların səmərəli təlim və tərbiyə
metodlarının axtarışını, inklüziv təhsil şəraitində yeni yanaşmaların
yaradılmasını qarşısına məqsəd qoyur.
Açar sözlər: İnklüziv təhsil, məhdud imkanlar, ağır
nitq pozulmaları, loqopedik dəstək, adaptiv əsas təhsil proqramı
