Səbinə Rаmiz qızı Аslаnovа

AĞIR NİTQ POZULMASI OLAN ŞAGİRDLƏRİN İNKLÜZİV TƏHSİLİNİN SPESİFİKLİYİ

Xülasə. Məqalə inklüziv şəraitdə ağır nitq pozulması olan uşaqların məktəbdə təhsil alması ilə bağlı aktual problemlərə, nitq pozulması olan uşaqlar üçün loqopedik dəstəyin xüsusiyyətlərinə həsr olunmuşdur. Məhdud imkanları olan uşaqların, o cümlədən ağır nitq pozulması yaşayan uşaqların müasir təhsil sisteminin yenidən qurulması onların səmərəli təlim və tərbiyə metodlarının axtarışını, inklüziv təhsil şəraitində yeni yanaşmaların yaradılmasını qarşısına məqsəd qoyur.

Açar sözlər: İnklüziv təhsil, məhdud imkanlar, ağır nitq pozulmaları, loqopedik dəstək, adaptiv əsas təhsil proqramı

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI