Mənsur Sərdar oğlu Xaspoladov

AUTİZM SPEKTR POZUNTULU UŞAQLARIN İNTELLEKTUAL İNKİŞAFININ PSİXOLOJİ PROBLEMLƏRİ

Xülasə. Autizm Spektr Pozuntusu (ASP) sosial ünsiyyət pozuntuları, təkrarlanan davranışlar və sensor həs­saslıqlarla xarakterizə olunan nevroinkişaf pozuntusudur. ASP-li uşaqlarda intellektual inkişaf əhə­miy­yət­li dərəcədə fərqlənir və bu, onların təhsil və psixoloji uyğunlaşma prosesində çətinliklərə səbəb olur. Bu mə­qa­lə, ASP-li uşaqların intellektual inkişafına təsir edən əsas psixoloji problemləri, o cümlədən sosial təcrid, emo­sional tənzimləmə çətinlikləri, koqnitiv elastikliyin məhdudluğu və sensor emal problemlərini araşdırır. Bun­dan əlavə, fərdiləşdirilmiş təhsil planları, koqnitiv-davranış terapiyası, sosial bacarıq təlimləri və sensor inteq­rasiya terapiyası kimi effektiv müdaxilə strategiyalarına diqqət yetirilmişdir. Bu psixoloji çətinliklərin çox­şaxəli yanaşma ilə həll edilməsi, ASP-li uşaqların öyrənmə nəticələrini və ümumi həyat keyfiyyətini əhə­miyyətli dərəcədə yaxşılaşdıra bilər.

Açar sözlər: аutizm Spektr Pozuntusu, İntellektual İnkişaf, Psixoloji Problemlər, Təhsil Müdaxilələri, Koqnitiv-Davranış Terapiyası

Cild 92, №3 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI