Mənsur Sərdar oğlu Xaspoladov
AUTİZM SPEKTR POZUNTULU UŞAQLARIN İNTELLEKTUAL İNKİŞAFININ PSİXOLOJİ PROBLEMLƏRİ
Xülasə. Autizm Spektr Pozuntusu (ASP) sosial ünsiyyət
pozuntuları, təkrarlanan davranışlar və sensor həssaslıqlarla xarakterizə
olunan nevroinkişaf pozuntusudur. ASP-li uşaqlarda intellektual inkişaf əhəmiyyətli
dərəcədə fərqlənir və bu, onların təhsil və psixoloji uyğunlaşma prosesində
çətinliklərə səbəb olur. Bu məqalə, ASP-li uşaqların intellektual inkişafına
təsir edən əsas psixoloji problemləri, o cümlədən sosial təcrid, emosional
tənzimləmə çətinlikləri, koqnitiv elastikliyin məhdudluğu və sensor emal
problemlərini araşdırır. Bundan əlavə, fərdiləşdirilmiş təhsil planları,
koqnitiv-davranış terapiyası, sosial bacarıq təlimləri və sensor inteqrasiya
terapiyası kimi effektiv müdaxilə strategiyalarına diqqət yetirilmişdir. Bu
psixoloji çətinliklərin çoxşaxəli yanaşma ilə həll edilməsi, ASP-li uşaqların
öyrənmə nəticələrini və ümumi həyat keyfiyyətini əhəmiyyətli dərəcədə
yaxşılaşdıra bilər.
Açar sözlər: аutizm Spektr Pozuntusu, İntellektual İnkişaf,
Psixoloji Problemlər, Təhsil Müdaxilələri, Koqnitiv-Davranış Terapiyası
