Lamiyə İlqar qızı Hacıyeva

ƏSAS SƏRİŞTƏLƏR VƏ ONLARIN QRUPLAŞDIRILMASI

Xülasə. Məqalədə göstərilir ki, dünyada əsas səriştələrin vahid razılaşdırılmış siyahı­sı yoxdur. Sə­riş­tə­lər - ilk növbədə, vətəndaşların hazırlanması üçün cəmiyyətin sifarişindən irəli gəlir. Müasir səriştələr İqti­sa­di Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatının, həmçinin Avropa Şurasının keçirdiyi beynəlxalq simpoziumlarda müəy­yən edilmiş və qarşılıqlı razılaşmalar yolu ilə qəbul olunmuşdur. Bu səriştələr əsasən aşağıdakılardan iba­rət­dir: öyrənmək, axtarmaq, fikirləşmək, əməkdaşlıq etmək, işə başlamaq, adaptasiya olunmaq ba­ca­rıq­ları. Azərbaycan üçün Rusiya və Avropa təhsil tendensiyaları hər zaman əhəmiyyətli olmuşdur. Bununla ya­naşı Azərbaycan başqalarından fərqli olaraq “şəxsi” konsepsiyasından əl çəkmir və tərəfdarları bunu milli ənə­nələrin səciyyəviliyi ilə əlaqələndirirlər.

Açar sözlər: səriştələr, intellektual fəaliyyət, səriştələrin Avropa variantı, təhsil səriştələri, səriştələr qrupu

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI