Ramilə Babək qızı İsmayılxanova
AYRI-AYRI
YAŞ DÖVRLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏ YÖNÜMÜNÜN ƏSAS MƏRHƏLƏLƏRİ
Xülasə. Müəllif yazmış olduğu
bu məqalədə müasir dövrün ən aktual məsələsinə toxunmuşdur. Məqalədə hər bir
yaş dövründə şagirdlərin peşəyönümü prosesinin mərhələ-mərhələ necə həyata keçirilməsini
göstərmişdir. Onun fikrincə I-IV, V-IX və X-XI siniflərdə peşəyönümü işlərinin
xüsusiyyətləri və həyata keçirilməsi məsələləri tamamilə fərqlidir. Müəllif
qeyd edir ki, hər hansı peşəyə meyl göstərmək o peşəyə məhəbbətin göstəricisidir.
Şagirdlər nə qədər kiçik vaxtlarından istənilən peşələr haqqında məlumat
alsalar gələcəkdə bu onların düzgün peşə seçmələrinə və öz həyatlarını düzgün
istiqamətləndirmələrinə səbəb ola bilər.
Hər bir fənn müəllimi və yaxud sinif rəhbəri şagirdləri istehsalatın bütün sahələri
ilə tanış etməli, bütünlüklə peşələr və ixtisaslar haqqında maarifləndirməlidir.
Müəllifin fikrincə gələcəkdə təhsilini davam etdirməyə can atan hər bir şagird
sevdikləri peşələr üzrə təhsil aldıqdan sonra fəaliyyət göstərəcəkləri əmək
kollektivləri ilə sıx əlaqə yaratmalı və onların iş prinsipi ilə
maraqlanmalıdırlar.
Açar sözlər.
Peşəyönümü, peşə, ixtisas, özünüdərk, özünütərbiyə, özünüqiymətləndirmə, metod,
maraq, qabiliyyət, bacarıq
