Elvira Haqverdi qızı Kərimova
TƏLİM PROSESİNDƏ MÜƏLLİM-ŞAGİRD MÜNASİBƏTLƏRİNİN
QURULMASINDA ƏMƏKDAŞLIQ PEDAQOGİKASININ TƏSİR ÜSULLARI
Xülasə. Elmi
məqalədə əməkdaşlıq pedaqogikasının şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılmasına təsir
istiqamətləri göstərilmişdir. Bu zaman müəllif müəllim-şagird əməkdaşlığının
uğurlu şəkildə təşkilinə təsir göstərən amilləri, məktəb pedaqogikasında yeni
bir istiqamət kimi meydana gələn əməkdaşlıq metodikasının tətbiqi zamanı fərqli
təsir üsullarını üzə çıxarmışdır. C. Hopkins tərəfindən işlənib hazırlanmış müəllim-şagird
əməkdaşlığının formalaşmasına yönəldilən Student Team Learning (STL, komandada
təlim) metodu, onun müsbət və mənfi tərəfləri, komanda oyunu üsulu, əməkdaşlıq
təliminin təşkili ilə bağlı digər bir yanaşma cooperative learning və ondan
istifadə yolları öz əksini tapmışdır. Eyni zamanda təlim-tədris prosesində müəllim-şagird
əməkdaşlığının şagirdin qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsinə təsiri
imkanlarını ortaya qoyan mərhələlər və bu mərhələlərlə əməkdaşlıq üsullarının həyata
keçirilməsi istiqamətləri ilə tanış olmaq mümkündür. Bu prosesdə müəllimin
pedaqoji ustalığı və qrupu idarəetmə xüsusiyyətləri vacib amillər olaraq göstərilmişdir.
Açar sözlər: müəllim,
şagird, əməkdaşlıq, pedaqogika, üsul, ünsiyyət
