Firidə Firudin qızı Mustafayeva

ŞƏXSİYYƏTİN FORMALAŞMASINDA TƏFƏKKÜR BACARIQLARININ ƏHƏMİYYƏTİ

Xülasə. İbtidai siniflərdə riyaziyyatın sərbəst şəkildə mənimsənilməsində şagirdlər müəyyən çətinliklə qarşılaşırlar. Bu çətinlik məsələnin müstəqil surətdə həll edilməsində daha çox özünü göstərir. Kiçik mək­təb­lilər məsələ şərtində təsvir edilən konkret situasiyanın qeyri mühüm tərəflərindən ayrılaraq oradakı mücərrəd riyazi asılılıqları müstəqil ayırmaqda çətinlik çəkirlər. Həmin çətinliyi aradan qaldırmaq və prosesi asan­laş­dır­maq üçün bu mücərrəd asılılıqları maksimal dərəcədə konkretləşdirməyə imkan verən təlim üsulunun tapıl­ması zəruridir. Belə üsullardan biri təlimdə qrafik təsvirlərdən istifadə edilməsi ola bilər.

Açar sözlər: qrafik təsvir, təfəkkür, əyanilik, ibtidai sinif, problemli situasiya

 

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI