Firidə Firudin qızı Mustafayeva
ŞƏXSİYYƏTİN FORMALAŞMASINDA TƏFƏKKÜR BACARIQLARININ
ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə. İbtidai siniflərdə riyaziyyatın sərbəst şəkildə mənimsənilməsində
şagirdlər müəyyən çətinliklə qarşılaşırlar. Bu çətinlik məsələnin müstəqil surətdə
həll edilməsində daha çox özünü göstərir. Kiçik məktəblilər məsələ
şərtində təsvir edilən konkret
situasiyanın qeyri mühüm tərəflərindən ayrılaraq oradakı mücərrəd riyazi asılılıqları müstəqil ayırmaqda çətinlik
çəkirlər. Həmin çətinliyi aradan qaldırmaq və prosesi asanlaşdırmaq üçün bu mücərrəd
asılılıqları maksimal dərəcədə
konkretləşdirməyə imkan verən təlim üsulunun tapılması zəruridir. Belə üsullardan biri təlimdə qrafik təsvirlərdən istifadə
edilməsi ola bilər.
Açar sözlər: qrafik
təsvir, təfəkkür, əyanilik, ibtidai sinif, problemli situasiya
