Ülviyyə Vahid qızı Nağıyeva

ŞAGİRDLƏRİN FİZİKA FƏNNİNƏ MARAĞININ FORMALAŞMASINDA PEDAQOJİ, PSİXOLOJİ VƏ STATİSTİK AMİLLƏRİN ROLU

Xülasə. Məqalədə Azərbaycan təhsil sisteminin Finlandiya, Cənubi Koreya, Yaponiya və Sinqapur ki­mi qabaqcıl ölkələrin təhsil sistemləri ilə müqayisəsi aparılır. Əsas məqsəd marağın formalaşmasına təsir gös­tərən başlıca komponentləri müəyyənləşdirmək və sistemli yanaşma əsasında təkmilləşdirmə istiqamətləri təkl­if etməkdir. Nəticədə müəllim hazırlığı, kurikulumun çevikliyi, psixoloji mühit və texniki imkanların inteq­rasiyasının vacibliyi ön plana çıxarılır.

 Açar sözlər. fizika təhsili, şagird marağı, metodika, təhsil sistemi, beynəlxalq müqayisə, psixoloji amillər

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI