Ülviyyə Vahid qızı Nağıyeva
ŞAGİRDLƏRİN FİZİKA FƏNNİNƏ MARAĞININ
FORMALAŞMASINDA PEDAQOJİ, PSİXOLOJİ VƏ STATİSTİK AMİLLƏRİN ROLU
Xülasə.
Məqalədə
Azərbaycan təhsil sisteminin Finlandiya, Cənubi Koreya, Yaponiya və Sinqapur kimi
qabaqcıl ölkələrin təhsil sistemləri ilə müqayisəsi aparılır. Əsas məqsəd
marağın formalaşmasına təsir göstərən başlıca komponentləri müəyyənləşdirmək və
sistemli yanaşma əsasında təkmilləşdirmə istiqamətləri təklif etməkdir. Nəticədə
müəllim hazırlığı, kurikulumun çevikliyi, psixoloji mühit və texniki imkanların
inteqrasiyasının vacibliyi ön plana çıxarılır.
Açar sözlər. fizika təhsili,
şagird marağı, metodika, təhsil sistemi, beynəlxalq müqayisə, psixoloji amillər
