Əliyənnağı Məhəmmədtağı oğlu Məhərrəmov
BİOLOGİYA TƏLİMİNDƏ
LABORATORİYA İŞLƏRİNİN ZƏRURİLİYİ, TƏLİM KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİRİ İMKANLARI
Xülasə. Məqalədə elm və texnikanın inkişafı ilə səciyyələnən indiki
zamanda insanın formalaşması, təlimin dövrün ehtiyaclarına uyğun qurulması
mühüm vəzifə kimi vurğulanır. Qeyd edilir ki, kurikulumun tətbiq olunduğu ölkəmizdə
biologiyanın tədrisi sahəsində müəyyən problemlər qalır ki, onlardan da biri laboratoriyalardan düzgün istifadə edilib-edilməməsidir.
Məqalədə digər bir problemə də münasibət bildirilir, belə ki, biologiya müəllimləri
laborator dərslərinə qeyri-ciddi yanaşırlar. Lazımi avadanlıqların, əyani vasitələrin
olmaması da şagirdlərin laborator dərslərinə maraq göstərməməsinə şərait
yaradır. Mövzunun fəaliyyət bölməsində, yəni laboratoriya işində İKT-dən
lazımınca istifadə olunmur, virtual laboratoriyalar kölgədə qalır. Deyilən bu
problemin, çatışmamazlıqların həlli yolları məqalədə araşdırılır, müəyyən təkliflər
verilir. Biologiya müəllimləri tədris prosesində, həm də tərbiyəçidir, şagirdlərdə
dünyagörüşü formalaşdırırlar. Belə bir nəticəyə gəlinir ki, laboratoriya işlərinin
təlim keyfiyyətinə çox böyük təsiri vardır, mənimsəməni asanlaşdırır, verilən
bilik uzun müddət yadda qalır. Biologiya fənləri üzrə aparılan laboratoriya işlərində
qarşıya qoyulan məsələlərin həlli müasir tələblərə uyğun həyata keçirilərsə, təlimdə
yüksək keyfiyyət əldə etmək olar.
Açar
sözlər: laboratoriya, təcrübələr, təlim metodları, bioloji
proseslər, tədqiqatçılıq bacarıqları
