Təranə Mayıl qızı Əkbəri

HƏYAT BİLGİSİ DƏRSLƏRİNDƏ ŞAGİRD FƏALLIĞINI ARTIRAN YANAŞMALARIN ŞAGİRDYÖNÜMLÜLÜK BAXIMINDAN TƏHLİLİ

Xülasə. Məqalədə ibtidai siniflərdə Həyat bilgisi fənninin tədrisində şagird fəallığını artıran yanaş­malar, xüsusilə şagirdyönlü təlim prinsipi çərçivəsində təhlil edilir. Şagirdyönlülük müasir pedaqoji sistemdə əsas istiqamət olaraq qəbul edilir və tədris prosesində şagirdin fəal iştirakını təmin etməyə xidmət edir. Mə­qalədə şagirdyönlü təlimin mahiyyəti, tətbiq metodları və bu yanaşmanın Həyat bilgisi dərslərində yaradıcı, tənqidi və araşdırmayönlü düşüncə bacarıqlarının inkişafına təsiri araşdırılır. Müəllimlərin rolu, interaktiv metodlardan istifadə, layihə və oyun əsaslı yanaşmaların tətbiqi ilə bağlı nümunələr və təkliflər verilir.

Açar sözlər: Həyat bilgisi, şagirdyönlü təlim, fəal təlim, layihə əsaslı öyrənmə, interaktiv metodlar, ibtidai sinif

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI