Türkan Etibar qızı Əliyeva
ÇOXDİLLİLİYİN FORMALAŞMASINDA İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİS METODLARININ SƏMƏRƏLİLİYİ
Xülasə. Bu məqalədə müasir
çoxdilli və mədəni müxtəlif siniflərdə ingilis dili tədrisinin səmərəliliyi
üçün ənənəvi metodların kifayət etmədiyi, metodoloji çeviklik, pedaqoji
empatiya və mədəniyyətlərarası kompetensiyanın vacibliyi vurğulanır. Fərqləndirilmiş
tədris, kommunikativ yanaşma, texnologiyanın inteqrasiyası və “scaffolding”
strategiyalarının sinerjisi uğurlu nəticələrin əldə olunmasına şərait yaradır.
Nəticə olaraq, müəllimlərin adaptiv və inklüziv yanaşmalara əsaslanan
hazırlığı çoxdilli siniflərdə tədrisin keyfiyyətini müəyyən edən əsas
amildir.
Açar
sözlər: çoxdillilik, fərqləndirilmiş tədris, pilləli öyrənmə, mədəniyyətlərarası
kommunikasiya, texnologiya əsaslı tədris, çoxdilli siniflərdə metodoloji
yanaşmala
