Türkan Etibar qızı Əliyeva

ÇOXDİLLİLİYİN FORMALAŞMASINDA İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİS METODLARININ SƏMƏRƏLİLİYİ

Xülasə. Bu məqalədə müasir çoxdilli və mədəni müxtəlif siniflərdə ingilis dili tədrisinin səmərəliliyi üçün ənənəvi metodların kifayət etmədiyi, metodoloji çeviklik, pedaqoji empatiya və mədəniyyətlərarası kom­petensiyanın vacibliyi vurğulanır. Fərqləndirilmiş tədris, kommunikativ yanaşma, texnologiyanın in­teq­ra­siyası və “scaffolding” strategiyalarının sinerjisi uğurlu nəticələrin əldə olunmasına şərait yaradır. Nəticə ola­raq, müəllimlərin adaptiv və inklüziv yanaşmalara əsaslanan hazırlığı çoxdilli siniflərdə tədrisin key­fiy­yə­ti­ni müəyyən edən əsas amildir.

  Açar sözlər: çoxdillilik, fərqləndirilmiş tədris, pilləli öyrənmə, mədəniyyətlərarası kommunikasiya, texnologiya əsaslı tədris, çoxdilli siniflərdə metodoloji yanaşmala

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI