Nigar Nəsir qızı Niftəliyeva

QİYMƏTLƏNDİRMƏ PROSESİNİN NƏZƏRİ ƏHƏMİYYƏTİNİN TƏHSİL SİSTEMİNDƏ ROLU

Xülasə. Hazırkı dövrdə ibtidai təlim prosesinin mühüm komponentlərini təşkil edən mək­­təbdaxili qiy­mətləndirmənin kiçikyaşlı məktəblilərin fəaliyyətindəki təsir im­kan­­larını aşkara çıxarır. Beynəlxalq, milli və mək­təbdaxili qiymətləndirmə iş­lə­ri­nin yeni məzmunu, imkan və yolları haqda geniş məlumat əldə etmək, onla­rın sə­mə­­rəliliyini təmin edən pedaqoji-metodik tövsiyələr hazırlamağa imkanı verir. Mə­qa­­lədə ibtidai təlim­də məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri də daxil olmaqla möv­­cud qiymətləndirmə istiqamətlərinin (Bey­nəlxalq, milli və məktəbdaxili qiy­mət­­­ləndirmə) yeni imkan və yollarını müəyyənləşdirilmişdir. Həm­çinin, hazırkı dövr­də kurikulum yönümlü siniflərdə aparılan yeni qiymətləndirmədə qabaqcıl mil­li və beynəl­xalq təcrübə öyrənilmiş və ona psixoloji-pedaqoji və metodik təhlil ve­­­rilmişdir.

Açar sözlər: diaqnostik qiymətləndirmə, formativ qiymətləndirmə, summativ qiy­mətləndirmə

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI