Gülgün Sərxan qızı Novruzova, Fidan Zəmani qızı Əskərova

TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ İNKLÜZİV TƏLİMİN TƏŞKİLİ YOLLARI

Xülasə. İnklüziv təhsil təkcə pedaqoji yanaşma deyil, həm də sosial ədalətə və cəmiyyətin davamlı in­ki­şafına xidmət edən sistem kimi çıxış edir. O, fərdi potensialı üzə çıxararaq tolerant və inteqrasiya olunmuş cə­miyyətin formalaşmasına zəmin yaradır. Bu yanaşma bütün şagirdlərin təhsil prosesində bərabər şəkildə iş­ti­rakını təmin edir və onları cəmiyyətin fəal üzvünə çevirir. Fiziki, zehni və ya sosial fərqliliklərə malik olan uşa­qlar üçün yaradılan bərabər imkanlar onların özlərini dəyərli və qəbul olunmuş hiss etmələrinə şərait ya­radır. Belə bir mühitdə təhsil alan uşaqlar bir-birlərini olduğu kimi qəbul etməyi, əməkdaşlıq etməyi və fərq­liliklərə hörmətlə yanaşmağı öyrənirlər.

Məqalədə inklüziv təlimin təşkili yolları təsvir olunur.

Açar sözlər: İnklüziv təhsil, sosial ədalət, davamlı inkişaf, fərdi yanaşma, xüsusi təhsil ehtiyacları, tolerantlıq, inteqrasiya

 

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI