Turanə Fazil qızı İsmayılova
ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİ: AKTİV
ÖYRƏNMƏ VƏ TƏNQİDİ, MƏNTİQİ VƏ YARADICI TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAF STRATEGİYALARI
Xülasə. Bu məqalədə ali məktəblərdə tələbələrin idrak fəallığının artırılması yolları araşdırılır. Tədqiqatda aktiv öyrənmə metodları və tələbələrin tənqidi, məntiqi və yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi məqsədilə tətbiq olunan strateji yanaşmalar təhlil olunur. Müəlliflər idrak prosesinin dərinləşdirilməsində tələbənin mərkəzləşdirildiyi təlim modellərinin rolunu vurğulayır və müxtəlif pedaqoji yanaşmaların səmərəliliyini müqayisə edir. Məqalə təhsil sistemində innovativ metodların tətbiqinin tələbələrin intellektual potensialının üzə çıxarılmasına və idrak fəallığının yüksəldilməsinə necə töhfə verdiyini nümayiş etdirir.
Açar sözlər: Ali təhsil, tədris,
innovativ texnologiyalar, idrak fəaliyyəti, aktiv öyrənmə
