Turanə Fazil qızı İsmayılova

ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİ: AKTİV ÖYRƏNMƏ VƏ TƏNQİDİ, MƏNTİQİ VƏ YARADICI TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAF STRATEGİYALARI

 Xülasə. Bu məqalədə ali məktəblərdə tələbələrin idrak fəallığının artırılması yolları araşdırılır. Təd­qi­qat­da aktiv öyrənmə metodları və tələbələrin tənqidi, məntiqi və yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi məq­­sədilə tətbiq olunan strateji yanaşmalar təhlil olunur. Müəlliflər idrak prosesinin dərinləşdirilməsində tə­lə­­bənin mərkəzləşdirildiyi təlim modellərinin rolunu vurğulayır və müxtəlif pedaqoji yanaşmaların səmə­rə­li­li­yini müqayisə edir. Məqalə təhsil sistemində innovativ metodların tətbiqinin tələbələrin intellektual poten­sia­lının üzə çıxarılmasına və idrak fəallığının yüksəldilməsinə necə töhfə verdiyini nümayiş etdirir.

Açar sözlər: Ali təhsil, tədris, innovativ texnologiyalar, idrak fəaliyyəti, aktiv öyrənmə

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI