Akif Nurağa oğlu Abbasov

“HEÇ KİM SƏNİ GÖMƏYƏNDƏ” TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYASI: MAHİYYƏTİ, MƏQSƏD VƏ VƏZİFƏLƏRİ, MƏZMUNU

Xülasə. Tərbiyə texnologiyalarından istifadə etməklə  şagirdlərdə və tələbələrdə mənəvi keyfiy­yət­lərin formalaşdırılması və daha da inkişaf etdirilməsi  mümkündür. Bu sahədə tərəfimizdən müəy­yən­ləş­di­ril­miş “Heç kim səni görməyəndə” tərbiyə texnologiyasının özünəməxsus rolu vardır. Təhsilalanlarda və­tən­pər­vər­lik, düzlük və doğruçuluq, böyüyə hörmət,  gözütoxluq, xeyirxahlıq və yaxşılıq, humanizm, vicdanlılıq,  ali­­cənablıq,  mərdlik, insanpərvərlik və s. mənəvi keyfiyyətlərin inkişaf etdirilməsində “Heç kim səni gör­mə­yən­də” tərbiyə texnologiyasının tətbiqi səmərəli nəticələr verir.

Məqalədə “Heç kim səni görməyəndə” tərbiyə texnologiyasının mahiyyəti, məqsəd və vəzifələri, məz­munu diqqətə çatdırılır.

Açar sözlər: texnologiya, pedaqoji texnologiya, təhsil  texnologiyası,  tərbiyə texnologiyası, “Heç kim səni görməyəndə” tərbiyə texnologiyası, tərbiyə texnologiyasının tətbiqi

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI