Ənvər Məhəmməd oğlu Abbasov
ELMİ-PEDAQOJİ
YAZILARIN DİLİ: NƏZƏRİ VƏ PRAKTİK ASPEKTLƏR
Xülasə. Elmi-pedaqoji
jurnallar elmi biliklərin yayılması, pedaqoji təcrübələrin paylaşılması və akademik
diskursun formalaşdırılması baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır. Bu jurnalların
dili yalnız informasiya ötürmək vasitəsi deyil, həm də elmi düşüncənin,
metodoloji yanaşmaların və müəllif mövqeyinin ifadə olunduğu diskursiv alətdir.
Məqalədə elmi-pedaqoji yazıların dili funksional, stilistik və üslubi baxımdan
təhlil olunur, mövcud problemlər araşdırılır və onların həlli yolları təklif
edilir. Tədqiqat Azərbaycan dilində nəşr olunan jurnallara əsaslansa da,
müqayisəli təhlil yolu ilə ingilis və rus dillərindəki nümunələr də nəzərdən
keçirilir.
Nəticədə müəyyən
olunur ki, Azərbaycan jurnallarında struktur sabitliyi və elmi obyektivlik müsbət
meyllər kimi mövcuddur. Lakin terminoloji sabitlik, sintaktik yığcamlıq, ifadə
dəqiqliyi və metodoloji əsaslandırma baxımından hələ də inkişaf potensialı
mövcuddur. Xüsusilə müəllif mövqeyinin passiv şəkildə ifadəsi, elmi
arqumentasiyanın zəif qurulması və bəzi məqalələrdə emosional üslubun üstünlük
təşkil etməsi elmi diskursun keyfiyyətinə mənfi təsir göstərir.
Araşdırma
göstərir ki, elmi-pedaqoji yazının dili yalnız texniki alət deyil, həm də
pedaqoji vasitə kimi çıxış etməlidir. Ona görə də bu sahədə davamlı təkmilləşmə,
terminoloji standartların formalaşdırılması və akademik yazı bacarıqlarının
inkişaf etdirilməsi mühüm ehtiyac olaraq qalır.
Açar sözlər: elmi üslub, pedaqoji
diskurs, elmi jurnallar, akademik yazı, dil və üslub, Azərbaycan dili
