Fidan Knyaz qızı Babayeva

TƏHSİLİN HUMANİSTLƏŞDİRİLMƏSİ PROSESİNİN ŞƏXSİYYƏTYÖNLÜ TƏHSİLLƏ ƏLAQƏLƏN­Dİ­RİLMƏSİ KONSEPSİYALARI

Xülasə. Müəyyənləşdirilir ki, humanistyönlü təlim-tərbiyə müəllim fəaliyyəti və təhsilin məzmunu ilə bilavasitə bağlıdır. Ona görə də, bu bağlılıq nəzərə alınaraq hər bir fənn üzrə humanist potensialın üzə çıxa­­­rılması vacibdir. Təhsilin humanistyönlü olması müəllimin özünün humanistyönlü olması ilə də bağlıdır, və bu özünü müəllimin şəxsi keyfiyyətlərində göstərir. Bu, müasir dünyanın ümumbəşəri proses­lərinin inki­şaf tendensiyalarında bir istiqamət, qlobal düşünmək və bilikləri ətraf aləmlə əlaqələndirmək bacarığıdır.

Müəyyənləşdirilmiş pedaqoji şərtlərə riayət edilməsi təlim prosesində şagir­də humanist yanaşmanı həyata keçirməyə tələbələrin keyfiyyətli hazırlanmasını təmin edir.

Açar sözlər: şəxsiyyətyönlü təhsil, huma­nist­yönlü pedaqogikanın prinsiplə­ri, təhsilin humanistləşdirilməsi, şəxsiyyət nəzəriyyəsi, təhsil konsepsi­ya­sı


Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI