Fəridə Tofiq qızı Xudiyeva
TƏLİM
PROSESİNDƏ MÜSBƏT MOTİVASİYANIN YARADILMASINDA MÜƏLLİMLƏRİN ƏHƏMİYYƏTLİ ROLU
Xülasə. Mütəxəssislərin
bir qismi təlim fəaliyyəti prosesində məktəbli şəxsiyyətinin inkişafının əsas hərəkətverici
qüvvəsi kimi ünsiyyəti qeyd edir. Müəllim ünsiyyət üçün lazımı sistemləşdirici
şəraiti yarada bilirsə şagirddə sosil motiv yaranır. Sosial motivlər
başqalarına faydalı olmaq istəyi ilə bağlıdır. Bu zaman şagird komanda ilə işləmək,
əməkdaşlıq, yoldaşları ilə səmimi münasibət qurmaq bacarıqlarını əldə edir. Şagirdin
kollektivdə müəyyən status qazanmaq istəyi niyyət motivi ilə bağlıdır. Bilik əldə
etmək, öyrənmə fəaliyyətindən zövq almaq koqnitiv motivlərlə bağlıdır.
Qrupdakı şagirdlərin münasibətləri davranış və özünütəsdiq ehtiyacları ilə əlaqələndirilir.
Bu ehtiyac məktəblinin inkişaf etməsinin göstəricisidir. Burada şagirdin özünüqoruma,
özünütəsdiq ehtiyacları da reallaşır. Özünüqoruma fizioloji inkişaf səviyyəsində,
özünütəsdiq isə məktəblinin şəxsi inkişafının daha yüksək səviyyəsində üstünlük
təşkil edir. Təlim prosesində şagird subyekt kimi çıxış edir. Bu şagirdin cəmiyyətdə
öz yerini tutmasına nail olmaq və buna can atma motivi ilə müəyyən olunur. Cəmiyyətdə
öz yerini tutma motivi təhsil prosesində təlim fəaliyyətinin əsaslarının formalaşmasına
yardım edir.
Açar sözlər: təlim, şəxsiyyət, şagirdlər,
inkişaf, cəmiyyət
