Gülnarə Şamil qızı Dürüskari, Aysun Şirəli qızı İsgəndərli
RƏQƏMSAL KİMYA TƏDRİSİ, ONLAYN PLATFORMALAR, ÜSTÜNLÜKLƏRİ
VƏ TƏHSİL PERSPEKTİVLƏRİ
Xülasə. Bu məqalədə
təhsildə rəqəmsallaşma prosesinin əhəmiyyətindən, texnologiyanın aktiv tətbiqi
ilə yaranan tədris metodları, pozitiv müəllim-şagird münasibətlərinin
formalaşması yolları araşdırılmışdır. Həmçinin, interaktiv simulyasiyalar,
onlayn laboratoriyalar, artırılmış reallıq (AR), virtual reallıq (VR), veb əsaslı
dərs platformaları və mobil tətbiqlər haqqında geniş və maarifləndirici məlumatlar
verilmişdir. Belə ki, rəqəmsal texnologiyaların kimya tədrisinə təsiri təhlil
edilmiş, Azərbaycan təhsil sistemində bu alətlərin tətbiqi ilə bağlı təklif və
fikirlər söylənilmişdir. Kimya fənninin tədrisində rəqəmsal metodlara ehtiyac
vurğulanmış və əsas ehtiyac faktorları göstərilmişdir. Effektivliyi sübut
olunmuş bir sıra beynəlxalq onlayn platformaların xüsusiyyətləri açıqlanmış
və onların üstünlükləri əks olunmuşdur. Artırılmış reallıq (Augmented Reality –
AR) və virtual reallıq (Virtual Reality – VR) texnologiyalarının özəllikləri
haqqında məlumat verilmiş, onların təhsildə yeni imkanlar yaratmasından söhbət
açılmışdır. Kimya fənni kimi abstrakt və vizual öyrənməni tələb edən fənlər
üçün “Kimya Metaverse” – 3D virtual reallıq (VR) texnologiyası üzərində qurulmuş
bir təhsil kainatını reallaşdıran platformanın komponentləri və gələcək
perspektivlərindən bəhs edilmişdir. Təqdim olunan bu innovativ üsullar təhsilimizin
gələcək inkişafının qarantıdır.
Açar sözlər: innovativ tədris metodları, beynəlxalq
onlayn platformalar, PhET Interactive Simulations, ChemCollective, Labster
platformaları, “Kimya Metaverse” virtual reallıq texnologiyası, metodun təlim
üstünlükləri, metodun reallaşma imkanları, metodun təhsil perspektivləri.
