Aypara Cəbrayıl qızı Mahmudova
ÜMUMTƏHSİL
MƏKTƏBLƏRİNDƏ KİMYA DƏRSLƏRİNİN TƏDRİSİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ EKSPERİMENTAL
BACARIQLARIN FORMALAŞDIRILMASI METODİKASI
Xülasə. Məqalədə
ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin kimyadan praktik, və eksperimental bacarıqların
yoxlanılması və formalaşdırılması yolları təhlil edilmişdir. Kimyadan müstəqil
işlərə çox vaxt ayırdıqda şagirdlər müstəqil həyatlarında onlara lazım olacaq
bilik və bacarıqlara yiyələnə bilərlər. Müəllif
qeyd edir ki, praktik və laboratoriya işi o zaman tamamlanmış hesab edilir ki,
şagirdlərin işlədikləri yer, praktik işin başlamadığı vəziyyətdəki kimi olsun.
Bu ilk praktik və laboratoriya işində şagirdlərə veriləcək məcburi qayda
olmalıdır. Bu da praktiki iş zamanı təhsil alanların sonrakı praktik işlərinə
çox güclü formada təsir etməlidir.
Açar sözlər: müstəqil
ev işləri, maddə, bacarıq, vərdiş , praktik işlər, qiymətləndirmə
