Gülgün Sərxan qızı Novruzova
XARİCİ DİL
MÜƏLLİMLƏRİ ÜÇÜN YAZI BACARIĞININ İNKİŞAFINA DAİR EFFEKTİV TƏDRİS
STRATEGİYALARI
Xülasə. Xarici dildə yazı bacarığı
şagirdlərin fikirlərini yazılı şəkildə məntiqli, səlis və təsirli ifadə etmələri
üçün əsas dil bacarığıdır. Bu bacarığın inkişafı yalnız qrammatik qaydaların və
lüğətin mənimsənilməsi ilə məhdudlaşmır, eyni zamanda fikirlərin düzgün
strukturlanması, məzmunun ardıcıllığı və yaradıcı yanaşmanın tətbiqini tələb
edir. Yazı bacarığının formalaşması çoxsahəli bir prosesdir və bu prosesdə
şagirdlərin tənqidi düşünmə, planlaşdırma və ünsiyyət qabiliyyətləri də
inkişaf etdirilir. Səmərəli yazı tədrisi mərhələli şəkildə aparılmalı,
hazırlıq, yazı, redaktə, korrektə və təqdimat kimi əsas mərhələlərə
əsaslanmalıdır. Tədris prosesində şagirdlər əvvəlcə mövzu ilə tanış olur,
fikirlərini planlaşdırır, sonra sərbəst şəkildə yazını yazır, daha sonra məzmun
və quruluş baxımından redaktə edir, dil və qrammatika səhvlərini düzəldir və nəhayət
yazını təqdim edirlər. Bu mərhələlər yazı prosesini sistemləşdirir və
şagirdlərin yazı bacarıqlarını ardıcıl şəkildə inkişaf etdirməsinə şərait
yaradır. Yazı bacarığının inkişafında model mətnlər üzərində iş, mərhələli
yazı prosesi, qrup işi, qrafik təsvirlər və yaradıcı tapşırıqlar kimi müxtəlif
praktiki strategiyalar istifadə olunur ki, bunlar şagirdlərin həm dil
biliklərini, həm də kommunikativ və yaradıcı qabiliyyətlərini artırır. Bu yanaşmalar
şagirdlərin dilə olan münasibətini gücləndirir, onları daha sərbəst və
özünəinamlı ifadə etməyə hazırlayır və ümumilikdə xarici dili daha səmərəli
öyrənmələrinə imkan yaradır.
Məqalədə xarici dil
müəllimlərinin yazı bacarığını inkişaf etdirməyə yönəlmiş müasir və effektiv
tədris strategiyaları araşdırılır və onların praktik tətbiqi üsulları izah
olunur.
Açar sözlər: praktik tədris strategiyaları, xarici dil
tədrisi, yazı prosesinin mərhələləri, kommunikativ yazı, yaradıcı yazı
tapşırıqları
