Ramilə Babək qızı İsmayılxanova
ÖZÜNÜTƏRBİYƏNİN ŞAGİRDLƏRİN ŞƏXSİYYƏT KİMİ
FORMALAŞMASINDA ROLU
Xülasə. Müəllif
yazdığı bu məqalədə qeyd edir ki, şagirdin özünütərbiyə prosesinə məktəbəqədər
yaş dövründən başlamaq lazımdır. Çünki bu dövrdə şagird situasiyadan asılı
olaraq fəaliyyət göstərməyə başlayır. Zaman keçdikcə onun inkişafı əldə
etdiyi bilik, bacarıq və vərdişlərlə əlaqədar olaraq müəyyən istiqamətə yönəlir.
Şəxsiyyət kimi formalaşaraq getdikcə daim yeniliklər yaratmağa qadir olur. Odur
ki, insanın şəxsiyyət kimi formalaşmasında özünütərbiyə psixi faktor olaraq
vacib yer tutur. İstər ilkin məktəb dövründə, istər yeniyetməlik dövründə
şagirdlər öz məqsədlərini müəyyənləşdirmək kimi bacarıq və vərdişlərə yiyələnirlər.
Şagirdlər özlərinə qarşı daha çox diqqətli, ləyaqətli olmağa çalışır, düzlüyü,
doğruluğu, mənlik və şərəf hisslərini dəyərləndirirlər. Çünki onların daxili aləmində
özlərinə də tanış olmayan yeni duyğuların, yeni hisslərin cizgiləri müşahidə
olunmağa başlayır ki, bu da onların hərəkət və davranışına, gündəlik fəaliyyətinə
təsir göstərir. Müəllif qeyd edir ki, müsbət mənəvi-əxlaqi keyfiyyətlərin
yaranması və inkişafı yuxarı sinif şagirdlərinin özünütərbiyəsi ilə məşğul
olmasından asılıdır.
Açar sözlər. Özünütərbiyə,
şəxsiyyət, bacarıq, vərdiş, etika, əqli tərbiyə, yeniyetməlik, emosionallıq, fəaliyyət,
əməkdaşlıq, formalaşma
