Xəyalə Arif qızı Məmmədova

İNKLÜZİV TƏHSİL KONTEKSTİNDƏ UNİVERSAL TƏLİM DİZAYNI

Xülasə. Bu məqalədə Universal Təlim Dizaynının (UTD) nəzəri əsasları və onun inklüziv təhsil kon­teks­tində tətbiq imkanları təhlil olunur. Müxtəlif öyrənmə ehtiyaclarına malik öyrənənlər üçün bərabər təhsil im­kanlarının yaradılması UTD modelinin əsas məqsədini təşkil edir. Məqalədə UTD-nin əsas prinsipləri, pe­da­qoji praktikada tətbiqi, beynəlxalq təcrübələr və Azərbaycan təhsil sistemi üçün mümkün tövsiyələr təq­dim olunur. Nəticədə, bu modelin inklüziv təhsil mühitinin yaradılmasında səmərəli bir alət olduğu vurğulanır.

Bu məqalədə Universal Təlim Dizaynı (UTD) modelinin inklüziv təhsil kontekstində rolu və əhə­miy­yəti araşdırılır. Məqalə UTD-nin əsas prinsipləri və onların müxtəlif təlim ehtiyaclarına malik şagirdlərin təh­silə bərabər çıxışını təmin etmə qabiliyyəti üzərində qurulub. Tədqiqat nəticələri göstərir ki, UTD yanaş­ması dərs prosesində çeviklik və şaxələndirmə imkanları yaradır, müəllimlərin peşəkar inkişafına müsbət təsir göstərir və təhsilalanların motivasiyasını artırır.

Açar sözlər: Universal Təlim Dizaynı (UTD), inklüziv təhsil, fərdi ehtiyaclar, tədris strategiyaları, pedaqoji adaptasiya.

 

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI