Xəyalə Arif qızı Məmmədova
İNKLÜZİV
TƏHSİL KONTEKSTİNDƏ UNİVERSAL TƏLİM DİZAYNI
Xülasə. Bu məqalədə Universal Təlim Dizaynının (UTD)
nəzəri əsasları və onun inklüziv təhsil kontekstində tətbiq imkanları təhlil
olunur. Müxtəlif öyrənmə ehtiyaclarına malik öyrənənlər üçün bərabər təhsil imkanlarının
yaradılması UTD modelinin əsas məqsədini təşkil edir. Məqalədə UTD-nin əsas
prinsipləri, pedaqoji praktikada tətbiqi, beynəlxalq təcrübələr və Azərbaycan
təhsil sistemi üçün mümkün tövsiyələr təqdim olunur. Nəticədə, bu modelin
inklüziv təhsil mühitinin yaradılmasında səmərəli bir alət olduğu vurğulanır.
Bu məqalədə Universal Təlim Dizaynı (UTD)
modelinin inklüziv təhsil kontekstində rolu və əhəmiyyəti araşdırılır. Məqalə
UTD-nin əsas prinsipləri və onların müxtəlif təlim ehtiyaclarına malik
şagirdlərin təhsilə bərabər çıxışını təmin etmə qabiliyyəti üzərində qurulub.
Tədqiqat nəticələri göstərir ki, UTD yanaşması dərs prosesində çeviklik və
şaxələndirmə imkanları yaradır, müəllimlərin peşəkar inkişafına müsbət təsir
göstərir və təhsilalanların motivasiyasını artırır.
Açar sözlər: Universal Təlim Dizaynı (UTD), inklüziv təhsil, fərdi ehtiyaclar, tədris
strategiyaları, pedaqoji adaptasiya.
