Könül Ramiz qızı Səmədova

İNKLÜZİV SİNİFDƏ MÜƏLLİMİN FUNKSİYASI: ÜMUMİ FƏALİYYƏTLƏR VƏ FƏRQLƏNDİRMƏNİN ÇƏTİNLİKLƏRİ

Xülasə. Bu məqalədə inklüziv təhsil kontekstində müəllimin funksional rolu və diferensiallaşdırma stra­tegiyalarının praktiki tətbiqi zamanı onun üzləşdiyi əsas problemlər araşdırılır. Tədqiqatın məqsədi ink­lüziv siniflərdə müəllimin həyata keçirdiyi əsas pedaqoji və təşkilati fəaliyyətləri müəyyən etmək və bu fəa­liy­yətlərin şagirdlərin müxtəlif təhsil ehtiyaclarına necə cavab verdiyini təhlil etməkdir. Qanunvericilik və təhsil siyasətindəki dəyişikliklər fonunda bütün dünyada ibtidai və orta səviyyələrdə inklüziv təhsil müəs­si­sə­lərinin yaradılması diqqətəlayiq əhəmiyyət kəsb etmişdir. Xüsusi təhsilə ehtiyacı olan şagirdlər üçün ink­lüziv məktəb mühitinin inkişafı icbari təhsildə əsas məqsəddir. İşdə metodoloji cəhətdən keyfiyyət yanaşması tət­biq edilmiş, müxtəlif ölkələrin təcrübəsinə və elmi ədəbiyyata əsaslanaraq analitik-sintetik təhlil aparılmışdır.

İnklüziv təhsilin uğurla həyata keçirilməsi üçün məqalə müəllimlərin davamlı peşəkar inkişafının və məktəbdaxili dəstək şəbəkələrinin möhkəmləndirilməsinin əhəmiyyətini dəstəkləyən elmi sübutlar təqdim edir.

Açar sözlər: inklüziv sinif, pedaqoji problemlər, diferensiallaşma, inklüziv təhsil və müəllim rolları

 

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI