Könül Ramiz qızı Səmədova
İNKLÜZİV SİNİFDƏ MÜƏLLİMİN FUNKSİYASI: ÜMUMİ
FƏALİYYƏTLƏR VƏ FƏRQLƏNDİRMƏNİN ÇƏTİNLİKLƏRİ
Xülasə. Bu məqalədə inklüziv təhsil kontekstində müəllimin funksional rolu və
diferensiallaşdırma strategiyalarının praktiki tətbiqi zamanı onun üzləşdiyi əsas
problemlər araşdırılır. Tədqiqatın məqsədi inklüziv siniflərdə müəllimin həyata
keçirdiyi əsas pedaqoji və təşkilati fəaliyyətləri müəyyən etmək və bu fəaliyyətlərin
şagirdlərin müxtəlif təhsil ehtiyaclarına necə cavab verdiyini təhlil etməkdir.
Qanunvericilik və təhsil siyasətindəki dəyişikliklər fonunda bütün dünyada
ibtidai və orta səviyyələrdə inklüziv təhsil müəssisələrinin yaradılması
diqqətəlayiq əhəmiyyət kəsb etmişdir. Xüsusi təhsilə ehtiyacı olan şagirdlər
üçün inklüziv məktəb mühitinin inkişafı icbari təhsildə əsas məqsəddir. İşdə
metodoloji cəhətdən keyfiyyət yanaşması tətbiq edilmiş, müxtəlif ölkələrin təcrübəsinə
və elmi ədəbiyyata əsaslanaraq analitik-sintetik təhlil aparılmışdır.
İnklüziv təhsilin uğurla həyata keçirilməsi üçün məqalə müəllimlərin
davamlı peşəkar inkişafının və məktəbdaxili dəstək şəbəkələrinin möhkəmləndirilməsinin
əhəmiyyətini dəstəkləyən elmi sübutlar təqdim edir.
Açar sözlər: inklüziv
sinif, pedaqoji problemlər, diferensiallaşma, inklüziv təhsil və müəllim
rolları
