Tofiq Teymur Ahmadov,Ilaha Arif Saidova

AZƏRBAYCANDA UNİVERSİTETLƏRİN KARYERA MƏRKƏZLƏRİNİN SƏMƏRƏLİLİK GÖSTƏRİCİLƏRİ

Xülasə. Bu tədqiqat Azərbaycanda universitetlərin karyera mərkəzlərinin tələbə və məzunların məşğulluq imkanlarını artırmaq qabiliyyətini qiymətləndirir. Təhlil 15 institusional akkreditasiya hesabatının məzmun analizinə əsaslanır. Araşdırma, universitetlərin “Karyera xidmətləri və məzunlarla davamlı əlaqə” (Kriteriya 3.10) üzrə milli keyfiyyət təminatı meyarını nə dərəcədə yerinə yetirdiyini müəyyənləşdirmək məqsədilə aparılıb. Nəticələr göstərir ki, ali təhsil müəssisələri arasında bu sahədə ciddi fərqlər mövcuddur: bəzi universitetlər peşəkar karyera məsləhət xidmətləri, inteqrasiya olunmuş karyera planlaşdırma dərsləri, güclü təcrübə proqramları, müntəzəm iş yarmarkaları və sistemli məzun izləmə mexanizmləri daxil olmaqla, hərtərəfli karyera dəstəyi strategiyalarına malikdirlər. Lakin digər bir çox universitetdə bu xidmətlər ya ilkin səviyyədədir, ya da lazımi resurslardan məhrumdur. Bir sıra ali məktəblər işəgötürənlərlə tərəfdaşlıq qurmaqda və məzun nəticələrinə dair məlumatlardan proqramların təkmilləşdirilməsi üçün istifadə etməkdə uğurlu olsa da, əksər hallarda karyera xidmətləri qeyri-bərabər şəkildə inkişaf edib və ən yaxşı təcrübələrlə tam uyğunluq təşkil etmir. Karyera mərkəzlərinin inkişaf səviyyəsindəki bu fərqlər ölkə üzrə məzunların məşğulluq nəticələrinin dəyişkənliyinə səbəb olur. Tədqiqatın nəticələri təhsil orqanları tərəfindən vahid qiymətləndirmə çərçivələrinin hazırlanması və monitorinqin gücləndirilməsinin vacibliyini vurğulayır.

Açar sözlər: Karyera Xidmətləri, Tələbə Məşğulluğu, Universitet Akkreditasiyası, Azərbaycan Ali Təhsili, Karyera Mərkəzlərinin Effektivliyi, TKTA Hesabatları, Tələbə Karyera İnkişafı, İnstitusional Keyfiyyət Təminatı

Cild 92, №5 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI