Sevil Cavadova

Açar sözlər: rol, fənn, dərs, təlim, əlaqə, inteqrativ

Sevil Eyvaz qızı Cavadova

FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYANIN TƏLİM PROSESİNDƏKİ ROLU

Xülasə. Məqalədə fənlərarası əlaqə təlim prinsipi araşdırılır. İnteqrasiyanın şagirdlərin təfəkküründə dün­yanın bütöv və bölünməz obrazının yaradılmasındakı rolu aydınlaşdırılır. Anlayışla bağlı ümumelmi an­la­yışlar, kateqoriyalar və yanaşmalar təsnif olunur. İnteqrasiyanın müxtəlif tip biliklərin formalaşdırılmasına tə­kan verdiyi qeyd olunur. Fərqli fənlərə aid oxşar və bir-birini tamamlayan mövzuların eyni müstəvidə təd­ri­sinin şagirdlərə daha səmərəli bilik verəcəyi vurğulanır.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI