Nübar İsazadə
Açar sözlər: optimallaşdırma,
distant yanaşma, istiqamətlər, strategiyalar
Nübar Əhmədəli qızı İsazadə
İNFORMASİYA CƏMİYYƏTİNDƏ ALİ TƏHSİLİN KEYFİYYƏT VƏ
SƏMƏRƏSİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ DİSTANT TƏHSİLİN AKTUALLIĞI
Xülasə. Distant təlim, ənənəvi
təhsil metodları ilə müqayisədə tələbələrin (şagirdlərin) öz müstəqilliyini,
fəallığını, şüurluluğunu və yaradıcılığını artırmaq üçün effektiv bir yol təşkil
edir. Bu yol informasiya cəmiyyətində, müasir müəllim hazırlığında görə
istifadə olunan strateji məsələlərin səmərəli şəkildə həll edilməsinə yardım
edir. Ayrıca, ali təhsilin keyfiyyət və səmərəsinin artırılmasında mühüm rol
oynayır və distant təhsilin planlaşdırılması və təşkilinin aktual olmasını təmin
edir. Distant təhsil, tələbələrə yaşadıqları yerdən, sağlamlıq vəziyyətlərindən,
həyat səviyyəsindən və maddi təminatlarından asılı olmadan eyni təhsil imkanlarını
təmin etmə baxımından da çox sərfəlidir. Məsafədən təhsil almaq, əlavə xərcləri
(nəqliyyat, mənzil və s.) ödəmədən təhsil almağa imkan yaradır. Bu faktlar, tədqiqatın
seçilmiş mövzusunun əhəmiyyətini və aktuallığını göstərir. Dünyaya
inteqrasiya, qloballaşma və informasiyanın sürətli inkişafı, cəmiyyətin müxtəlif
sahələrində əhəmiyyətli dəyişikliklərə səbəb olur və insan kapitalının dövlətin
uğurlu inkişafındakı rolunu daha da artırır. Təhsil sistemində xüsusilə, ali təhsildə
baş verən dəyişikliklər, cəmiyyət və dövlətin tələbatlarını qarşılaya bilən
bacarıqlı və yaradıcı düşüncəyə malik mütəxəssislərin təmin edilməsinə ehtiyacı
verir və bu, onların səriştəliliyi ilə birlikdə təhsilin informasiyalaşmasını
da qarşınıza əsas tələb olaraq qoyur.