Lalə Məmmədli

Açar sözlər: təlim prosesi, tələbələr, şagirdlər, fəal həyat mövqeyi, fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılması

Lalə Akif qızı Məmmədli

ŞAGİRDLƏRDƏ FƏAL HƏYAT MÖVQEYİNİN FORMALAŞDIRILMASI:

TƏLİM PROSESİNDƏ TƏLƏBƏLƏRİN BU FƏALİYYƏTƏ HAZIRLANMALARI

Xülasə. Gənc nəslin təşəkkül tapıb formalaşmasında təlim prosesinin özünəməxsus böyük imkanları var­dır. Bu mənada yuxarı sinif şagirdlərində fəal həyat mövqeyinin tərbiyə olunmasında da təlim prosesi mü­hüm rol oynayır. Şagirdlərə bu mühüm mənəvi keyfiyyətin aşılanmasında, təbii ki, müəllimin üzərinə böyük və­zifələr düşür. Bu məqalədə tələbələrin bu sahədə rolundan danışılır. Lakin tələbələr ali məktəbdə bu fəaliyyətə hazırlaşdıqları halda şagirdlər arasında səmərəli iş apara bilərlər. Məqalədə ali məktəb fənlərinin im­kanları araşdırılır. Tələbələr pedaqogika, psixologiya və digər fənlərin tədrisi zamanı zəruri bilik və ba­ca­rıq­lara yiyələnirlər ki, şagirdlərdə fəal həyat mövqeyini formalaşdıra bilsinlər.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI