Somayyeh Soysal, Gülüstan Hidayət qızı Cəfərova

Açar sözlər: etik liderlik, iş məmnuniyyəti, müəllim, məktəb rəhbəri, təhsil

Somayyeh Soysal, Gülüstan Hidayət qızı Cəfərova

MƏKTƏB İDARƏÇİLƏRİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARININ

MÜƏLLİMLƏRİN İŞ MƏMNUNİYYƏTİNƏ TƏSİRLƏRİ

 

Xülasə. Bu tədqiqatda məktəb rəhbərlərinin etik liderlik davranışlarının müəllimlərin iş məm­nun­lu­ğu­na təsiri araşdırılmışdır. Tədqiqat kəmiyyət üsulları ilə aparılmışdır. Nəticələr sorğu formaları vasitəsilə top­lan­mışdır. Sorğuda 799 müəllim iştirak etmişdir. Məlumatların təhlili SPSS proqramında çoxsaylı xətti req­res­siya testindən istifadə etməklə aparılmışdır. Tədqiqat nəticəsində müəyyən edilmişdir ki, məktəb rəh­bər­lə­ri­nin etik liderlik davranışları müəllimlərin iş məmnunluğunun əhəmiyyətli hissəsini təşkil edir. Bununla be­lə, tədqiqatın nəticəsinə əsasən etik liderliyin yalnız mühit liderliyi alt ölçüsünün müəllimlərin iş məm­nun­lu­ğu­na müsbət və əhəmiyyətli təsir göstərdiyi müəyyən edilmişdir. Belə ki, məktəb rəhbərlərinin mühit li­der­li­yi davranışları artdıqca müəllimlərin iş məmnuniyyəti də artacaq.

 

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI