Rauf Sultanov, Leyla Allahverdiyeva

Açar sözlər: valeologiya, valeoloji bilik, biologiya, şagirdlər, insan sağlamlığı, məntiqi təfəkkür, öyrənmə dərəcəsi və s.

Rauf Lütfəli oğlu Sultanov, Leyla Adil qızı Allahverdiyeva

TAM ORTA TƏHSİL SƏVİYYƏSİNDƏ BİOLOGİYA FƏNNİ ÜZRƏ İNSAN VƏ ONUN SAĞLAMLIĞI İLƏ ƏLAQƏDAR VALEOLOJİ BİLİKLƏRİN FORMALAŞMASINDA MƏNTİQİ TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAFININ MAHİYYƏTİ VƏ ÖYRƏNMƏ DƏRƏCƏSİ

Xülasə. Valeologiya yalnız sağlamlığın qorunması yolları haqqında biliklərlə məhdudlaşmır. Bilik şa­gird­ləri yalnız ətraf aləmdə istiqamətləndirir, lakin onların davranışını müəyyən etmir. Şagirdlərin əldə et­dik­lə­ri bilikləri gündəlik həyatda istifadə edə bilmələri və sağlam həyat tərzi prinsiplərinə əməl edə bilmələri üçün onların inanclarını və müvafiq valeoloji bacarıqlarını formalaşdırmaq lazımdır. Bu baxımdan mək­təb­li­lə­rə özünü müşahidə etməyi, onların hərəkətlərini və həyat tərzini sağlamlığa təsiri baxımından təhlil etməyi, on­ların orqanizminin və ayrı-ayrı orqan sistemlərinin funksional vəziyyətini qiymətləndirməyi, sağ­lam­laş­dı­rı­cı tədbirləri həyata keçirməyi öyrətmək zəruridir. Bu səbəbdən də tədqiqat işi aktuallıq təşkil edir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI