Gülşən Hacıyeva, Vüsalə Qədirli

Açar sözlər: intellektli zəka, Hovard Qardner, biologiya, fotosintez və s.

Gülşən Nadir qızı Hacıyeva, Vüsalə Vaqif qızı Qədirli

BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ HORVARD QARDNERİN “İNTELLEKTLİ ZƏKA” NƏZƏRİYYƏSİNİN TƏTBİQİNİN ZƏRURİLİYİ

Xülasə. Təhsilin məqsədi fərdlə başlayıb, fərdlə bitdiyi üçün sistemlər fərdi tanımağa və müxtəlif ra­kurs­lardan fərqli təhsil modellərini təqdim etməyə çalışıblar. Horvard Qardnerin “İntellektli zəka” nə­zə­riy­yə­si də fərdlər üzərində işlənilir. İnsanlar təbii olaraq fərqli profillərə malikdirlər və fərdi fərqlərini qoruyub sax­layaraq hər bir zəka növünə malikdirlər. İnsanlar böyüdükləri sosial-iqtisadi mühitdən, yaşadıqları müx­tə­lif hadisələrdən və bir sıra digər bu kimi amillərdən asılı olaraq zəkanın bütün sahələrində inkişaf edə bi­lir­lər. “İntellektli zəka” nəzəriyyəsi insan zəkasının tək bir quruluşdan ibarət olmadığı fikrini müdafiə edir. Hər bir insanın ən azı səkkiz zəka sahəsi var və bu intellektin bütün sahələri inkişaf etdirilə bilər. Nəzəriyyəyə gö­rə, bütün uşaqlar zəkalıdır, lakin onların potensialı müxtəlif sahələrdədir.

Cild 91, №1 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI