Elnurə Səfərova, Günel Məmmədova
Açar sözlər: estetik, tərbiyə, zoologiya,
metodika, tədris
Elnurə Fazil qızı Səfərova, Günel Əlimövsüm qızı Məmmədova
ZOOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ ESTETİK TƏRBİYƏ
MƏSƏLƏLƏRİNİN ÖYRƏDİLMƏSİ METODİKASI
Xülasə. Təbiət estetik tərbiyənin mənbəyidir. Onunla bağlı
keçirilən tərbiyəvi işlər böyük imkanlara malikdir. Təbiət böyüməkdə olan nəslin
gözəl tərbiyəçisi olmaqla onun estetik hisslərinin inkişafına dərin təsir göstərir.
Ekskursiyalar, dərsdənkənar, sinifdənkənar məşğələlər ənənəvi olaraq estetik tərbiyəvi
işlər üçün geniş imkanlar yaradır. Müasir tələblərə uyğun tədris olunan dərslər
estetik mədəniyyətin formalaşmasına geniş imkan yaradır. Dərsin digər mərhələlərində
də fəal təlimin metod və texnikalarından istifadə zamanı şagirdlərdə estetik
zövq aşılamaq olar. Məsələn, onlara verilən paylama materialları, əyani vəsaitlər
müəyyən zövqlə, şagirdin yaş səviyyəsinə uyğun (aşağı siniflərdə daha rəngarəng)
tərtib oluna bilər.