Nigar Hüseynova
Açar sözlər: tələbə, gender bərabərliyi, dəyərlər, ailədaxili
münasibət, müntalitet
Nigar Çingiz qızı Hüseynova
TƏLƏBƏLƏRƏ GENDER BƏRABƏRLİYİNİN AŞILANMASINDA
AİLƏDAXİLİ MÜNASİBƏTLƏRİN VƏ MİLLİ MENTALİTETİN
TƏSİR İMKANLARI
Xülasə. Məqalədə tələbələrə gender
bərabərliyi dəyərlərinin öyrədilməsində Azərbaycan ailəsinə məxsus ailədaxili
münasibətlərin və milli mentalitetin diqqətə alınması ilə bağlı müxtəlif məsələlərə
toxunulmuşdur. Ailədaxili münasibətlər öz əsasını ailənin üzvləri arasında
hörmət və dəstək prinsiplərində tapır. Tələbələrin gender bərabərliyi dəyərlərini
öyrənmələri üçün bu münasibətlərin sağlam və müsbət olması əhəmiyyətli rol
oynayır. Ailə üzvlərinin tələbələri dəstəkləməsi onların öz bacarıqlarını tam şəkildə
inkişaf etdirmələrini təmin edir. Məqalədə bu münasibətlərdən bəhs edilərkən,
əsas məsələlərdən biri kimi qızlara verilən tərbiyədəki stereotiplərin
aradan qaldırılması və onların öz bacarıqlarını tam şəkildə inkişaf etdirməsinin
təmin edilməsi üçün əhəmiyyətli addımlar atılmalı olduğu qeyd edilir. Bundan əlavə,
gənclərə gender bərabərliyi dəyərlərinin öyrədilməsində milli mentalitetin də
diqqətə alınması məsələsindən bəhs edilərkən qeyd edilir ki, milli mentalitetin
öyrənilməsi tələbələrə öz milli mənəvi dəyərlərini anlamağa, öz cinsi
identikliklərini formalaşdırmağa və özünü daha yaxşı tanımağa imkan verir.