Aytəkin Əliyeva

“PEDAQOJİ SƏRİŞTƏLİLİK” ANLAYIŞININ MAHİYYƏTİ VƏ MƏZMUNUNA DAİR MÜLAHİZƏLƏR

Xülasə. Deyilənləri ümumiləşdirsək, “pedaqoji mərifət”, “pedaqoji ustalıq”, “pedaqoji mədəniyyət”, “pe­daqoji peşəkarlıq”, “pedaqoji keyfiyyətlər” və s. bu kimi məfhumlar nə qədər oxşar, bir-birinə çox yaxın ma­hiyyəti ifadə etsələr də pedaqoji prosesin müxtəlif mürəkkəb cəhətlərindən asılı olaraq bir-birindən, eləcə də “pedaqoji səriştə” və “pedaqoji səriştəlilik” anlayışlarından fərqli məzmun kəsb edir. Pedaqoji səriştəlilik haq­qında fikirlərini bu cür ümumiləşdirmək olar: Müəllimin səriştəliliyi onun yüksək əxlaqi key­fiy­yət­lə­rin­də, milli və bəşəri dəyərlərə sahib olmasında, dərin biliyində, ixtisasını mükəmməl bilməsində və öy­rət­mə­sin­də özünü göstərir.

Açar sözlər: pedaqoji səriştəlilik, pedaqoji ustalıq, pedaqoji mahiyyət, peşə kompetensiyaları, pedaqoji qabiliyyətlər

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI