Amil Dadaşov

HƏRBİ İNSTİTUTDA PROFESSOR MÜƏLLİM HEYƏTİ VƏ TƏLƏBƏLƏRİN MÜHƏNDİS HAZIRLIĞININ DİDAKTİK LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİ SƏVİYYƏSİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİ İMKANLARI

Xülasə. Məqalə Hərbi İnstitutda professor-müəllim heyətinin və tələbələrin mühəndis hazırlığının di­dak­tik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi probleminə həsr edilmişdir. Məqalədə Hərbi İnstitutda mü­həndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi işinə hazırlanması, işin ma­hiy­yəti, məzmunu, məqsəd və vəzifələri ilə bağlı elmi, pedaqoji, metodik cəhətdən əsaslandırılmış fikirlər vur­ğu­lanır və müvafiq ümumiləşdirmələr aparılır. Məqalədə Hərbi İnstitutda mühəndis hazırlığının didaktik layi­hələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi problemi sahəsində çalışan akademik heyət, təhsilverənlər və təh­silalanlar üçün faydalı fikirlər irəli sürülür.

Açar sözlər: mühəndis hazırlığı, hərbi institut, didaktik layihələndirmə, didaktik əsaslar, fənlərarası əlaqə, didaktik yanaşma, kurikulumun təkmilləşdirliməsi, müasir təlim texnologiyaları

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI