Amil Dadaşov
HƏRBİ İNSTİTUTDA PROFESSOR MÜƏLLİM HEYƏTİ VƏ TƏLƏBƏLƏRİN MÜHƏNDİS
HAZIRLIĞININ DİDAKTİK LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİ SƏVİYYƏSİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİ İMKANLARI
Xülasə. Məqalə Hərbi İnstitutda professor-müəllim heyətinin və tələbələrin mühəndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi probleminə həsr edilmişdir. Məqalədə Hərbi İnstitutda mühəndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi işinə hazırlanması, işin mahiyyəti, məzmunu, məqsəd və vəzifələri ilə bağlı elmi, pedaqoji, metodik cəhətdən əsaslandırılmış fikirlər vurğulanır və müvafiq ümumiləşdirmələr aparılır. Məqalədə Hərbi İnstitutda mühəndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi problemi sahəsində çalışan akademik heyət, təhsilverənlər və təhsilalanlar üçün faydalı fikirlər irəli sürülür.
Açar sözlər: mühəndis hazırlığı, hərbi institut, didaktik layihələndirmə, didaktik əsaslar, fənlərarası əlaqə, didaktik yanaşma, kurikulumun təkmilləşdirliməsi, müasir təlim texnologiyaları