Günel Məmmədova

GƏLƏCƏK İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLƏRİNİN TƏDQİQATÇILIQ BACARIQLARININ FORMALAŞDIRILMASININ ƏHƏMİYYƏTİ

Xülasə. Gələcək ibtidai sinif müəllimlərinin tədqiqat bacarıqlarının formalaşdırılmasının imkan və yollarının araş­dırıl­ması, pedaqoji şərtlərin müəyyənləşdirilməsi pedaqoji nəzə­riy­yə və praktika üçün aktual prob­lem olaraq qalır. Tədqiqatın aktuallığı onunla şərtlənir ki, burada gələcək ibtidai sinif müəllimlərində peşə səriştələrinin formalaşdırılması üçün pedaqoji şərtlər müəyyənləş­dirilir. Qeyd olunur ki, müasir müəl­lim­lər təhsil sistemində aparılan pedaqoji təcrübələrin iştirakçısına çevrilir, innovativ proseslərə daxil olur, yeni təhsil proqramları hazırlayır, yeni tədris texnologiyalarını tətbiq edirlər ki, bu da tədqiqatçılıq bacarığı tələb edir. Tələbələrin elmi-tədqiqat işlərinin təhlilinin nəticələri təqdim olunur, burada bakalavr tələbələrinin öy­rənilən problemləri sistemli şəkildə nəzərdən keçirmək bacarığı qeyd olunur, tələbələr eksperimental iş ba­ca­rıqlarına malikdir, diaqnostik üsullardan istifadə etməyi, cədvəllərdən, diaqramlardan, diaqramlardan isti­fadə etməyi bacarır. "İbtidai təhsil" profili tələbələrinin elmi-tədqiqat işləri sisteminin təşkilinə bəzi ya­naş­ma­lar göstərilir, tədqiqat işlərinin həcminin və mürəkkəbliyinin getdikcə artdığı bütün təhsil müddəti ərzində tələ­bələrin universitetin elmi fəaliyyətində davamlı iştirakına əsaslanır. 

Açar sözlər: tədqiqat, pedaqoji eksperiment, ibtidai sinif müəllimləri

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI