Günel Məmmədova
GƏLƏCƏK İBTİDAİ SİNİF MÜƏLLİMLƏRİNİN TƏDQİQATÇILIQ
BACARIQLARININ FORMALAŞDIRILMASININ ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə. Gələcək ibtidai
sinif müəllimlərinin tədqiqat bacarıqlarının formalaşdırılmasının imkan və
yollarının araşdırılması, pedaqoji şərtlərin müəyyənləşdirilməsi pedaqoji nəzəriyyə
və praktika üçün aktual problem olaraq qalır. Tədqiqatın aktuallığı onunla şərtlənir
ki, burada gələcək ibtidai sinif müəllimlərində peşə səriştələrinin
formalaşdırılması üçün pedaqoji şərtlər müəyyənləşdirilir. Qeyd olunur
ki, müasir müəllimlər təhsil sistemində aparılan pedaqoji təcrübələrin
iştirakçısına çevrilir, innovativ proseslərə daxil olur, yeni təhsil
proqramları hazırlayır, yeni tədris texnologiyalarını tətbiq edirlər ki, bu da
tədqiqatçılıq bacarığı tələb edir. Tələbələrin elmi-tədqiqat işlərinin təhlilinin
nəticələri təqdim olunur, burada bakalavr tələbələrinin öyrənilən problemləri
sistemli şəkildə nəzərdən keçirmək bacarığı qeyd olunur, tələbələr
eksperimental iş bacarıqlarına malikdir, diaqnostik üsullardan istifadə etməyi,
cədvəllərdən, diaqramlardan, diaqramlardan istifadə etməyi bacarır.
"İbtidai təhsil" profili tələbələrinin elmi-tədqiqat işləri sisteminin
təşkilinə bəzi yanaşmalar göstərilir, tədqiqat işlərinin həcminin və
mürəkkəbliyinin getdikcə artdığı bütün təhsil müddəti ərzində tələbələrin
universitetin elmi fəaliyyətində davamlı iştirakına əsaslanır.
Açar sözlər: tədqiqat, pedaqoji eksperiment, ibtidai sinif müəllimləri