Aygün Məcidova, Həmayil Rzaquliyeva

TƏHSİL SİSTEMİNDƏ YENİ ANLAYIŞ OLAN “QİYMƏTSİZ” TƏLİMƏ BAXIŞ

Xülasə. Təqdim olunan məqalədə qiymətləndirmənin əhəmiyyəti, şagirdlərə psixoloji təsirləri, qiy­mət­lən­dirmə növlərinin ibtidai sinifdə keçirilməsi və yeni anlayış olan “qiymətsiz” təhsilə dair məlumatlar ya­zıl­mışdır. Eyni zamanda “qiymətsiz” təhsil nə deməkdir və bu anlayış hansı ölkələrdə istifadə olunur kimi mə­sə­lələr geniş əksini tapmışdır. Təhsil sahəsində müxtəlif uğurlara imza atan alimlərin, psixoloq və meto­dist­lərin müxtəlif düşüncələri qeyd olunmuşdur.

Açar sözlər: qiymətləndirmə, təhsil islahatı, qiymətləndirmə konsepsiyası, qiymətsiz təhsil, qiymətləndirmə və şagird psixologiyası, ibtidai təhsildə qiymətləndirmə

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI