Xəyalə Əhmədzadə
MƏKTƏB İDARƏÇİLƏRİNİN TƏLİMATLANDIRICI LİDER KİMİ
MÜƏLLİMLƏRİN MOTİVASİYASINDA ROLU
Xülasə. Bu araşdırmada müəllimlərin rəyləri əsasında
məktəb rəhbərlərinin təlim liderliyi xüsusiyyətləri araşdırılmış və müəllimlərin
öz direktorlarının təlim liderliyi xüsusiyyətlərinə dair təsəvvürlərinin
onların peşəkar motivasiyasına təsiri araşdırılmışdır.
Tədqiqatda kəmiyyət
üsulları və əlaqəli seçim modelindən istifadə edilmişdir.
Məktəblərdə çalışan 725 müəllim sorğuda iştirak edib. Nəticələr göstərdi ki, məktəb rəhbərlərinin
təlimatçı liderlik xüsusiyyətləri müəllimlərin motivasiyasının mühüm müəyyənedici
amilidir. Belə ki, təlim liderliyi xüsusiyyətləri arasında yalnız nizamlı tədris
və təlim mühitinin və iqliminin yaradılması xüsusiyyəti müəllimlərin
motivasiyasına əhəmiyyətli və müsbət təsir göstərir. Nəticələrə əsasən demək
olar ki, məktəb rəhbərləri məktəblərdə müntəzəm tədris və təlim mühiti və
iqlim yaratmağa nail olsalar, müəllimlərin motivasiyası daha yüksək olacaqdır.
Açar sözlər: təhsil, məktəb administratoru, müəllim, təlimat rəhbərliyi, motivasiya.