Xəyalə Əhmədzadə

MƏKTƏB İDARƏÇİLƏRİNİN TƏLİMATLANDIRICI LİDER KİMİ MÜƏLLİMLƏRİN MOTİVASİYASINDA ROLU

Xülasə. Bu araşdırmada müəllimlərin rəyləri əsasında məktəb rəhbərlərinin təlim liderliyi xüsusiy­yət­ləri araşdırılmış və müəllimlərin öz direktorlarının təlim liderliyi xüsusiyyətlərinə dair təsəvvürlərinin onların pe­şəkar motivasiyasına təsiri araşdırılmışdır. Tədqiqatda kəmiyyət üsulları və əlaqəli seçim modelindən isti­fadə edilmişdir. Məktəblərdə çalışan 725 müəllim sorğuda iştirak edib. Nəticələr göstərdi ki, məktəb rəh­bər­lə­rinin təlimatçı liderlik xüsusiyyətləri müəllimlərin motivasiyasının mühüm müəyyənedici amilidir. Belə ki, təl­im liderliyi xüsusiyyətləri arasında yalnız nizamlı tədris və təlim mühitinin və iqliminin yaradılması xü­su­siy­yəti müəllimlərin motivasiyasına əhəmiyyətli və müsbət təsir göstərir. Nəticələrə əsasən demək olar ki, mək­təb rəhbərləri məktəblərdə müntəzəm tədris və təlim mühiti və iqlim yaratmağa nail olsalar, müəl­lim­lə­rin motivasiyası daha yüksək olacaqdır.

 Açar sözlər: təhsil, məktəb administratoru, müəllim, təlimat rəhbərliyi, motivasiya.

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI