Şəhla Ələkbərova

AZƏRBAYCAN DİLİ VƏ ƏDƏBİYYATI FƏNNİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ TƏNQİDİ TƏFƏKKÜRÜ FORMALAŞDIRAN TEXNİKALAR

Xülasə. Tənqidi təfəkkürü formalaşdıran dərslər ənənəvi tədrisi olan dərslərdən fərqlənir. Şagirdlər müəl­limə qulaq asaraq passiv oturmur, dərsin əsas personajına çevrilir, düşünür və xatırlayır, bir-biri ilə fikir­lərini bölüşür, oxuyur, yazır, oxuduqlarını müzakirə edirlər. Məqalədə müzakirə olunan üsullar bu sa­hə­də mövcud metodoloji inkişafın yalnız kiçik bir hissəsini əks etdirir. Onlar şagirdlərə daha müstəqil, tənqidi dü­şünən, məsuliyyətli və yaradıcı öyrənənlər olmağa kömək edir.

Açar sözlər: tənqidi təfəkkür, şagird, müəllim, İNSERT, Beyin həmləsi, Fasiləli oxu, klaster

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI