Turanə İsmayılova

TƏLƏBƏLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ AZƏRBAYCAN TARİXİNİN TƏDRİSİNİN MÖVCUD PROQRAM VƏ ƏDƏBİYYATLARDA TƏHLİLİ VƏZİYYƏTİ

Xülasə. Məqalədə ilk növbədə ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallı­ğı­nın inkişaf etdirilməsinin müasir metodik vəsait, dərs vəsaiti, dərsliklərdə müasir rolu və imkanlarından bəhs olunur. Elmi araşdırmalar və təcrübə göstərir ki, Azərbaycan tarixi dərslərinin tədrisində idrak fəal­lı­ğı­nın inkişafının son dövrlərdə xüsusilə yeni dərs vəsaiti, metodik vəsait və dərsliklərdə nəzərə alınması tə­lə­bə­lərin akademik mühitdə və gündəlik həyatda uğur qazanmasına təkan verir.

Açar sözlər: Ali məktəb, Azərbaycan tarixinin tədrisi , Azərbaycan tarixi, idrak fəallığı, təlim prosesi , dərslik, dərs vəsaiti, metodik vəsait 

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI