Turanə İsmayılova
TƏLƏBƏLƏRİN
İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ AZƏRBAYCAN TARİXİNİN TƏDRİSİNİN MÖVCUD
PROQRAM VƏ ƏDƏBİYYATLARDA TƏHLİLİ VƏZİYYƏTİ
Xülasə. Məqalədə ilk növbədə ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsinin müasir metodik vəsait, dərs vəsaiti, dərsliklərdə müasir rolu və imkanlarından bəhs olunur. Elmi araşdırmalar və təcrübə göstərir ki, Azərbaycan tarixi dərslərinin tədrisində idrak fəallığının inkişafının son dövrlərdə xüsusilə yeni dərs vəsaiti, metodik vəsait və dərsliklərdə nəzərə alınması tələbələrin akademik mühitdə və gündəlik həyatda uğur qazanmasına təkan verir.
Açar sözlər: Ali məktəb, Azərbaycan tarixinin tədrisi , Azərbaycan tarixi, idrak fəallığı, təlim prosesi , dərslik, dərs vəsaiti, metodik vəsait