Sahilə Quliyeva

İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ BƏDİİ MƏTNLƏRİN SEÇİLMƏSİ PROSESİ

Xülasə. Məqalə xarici dillərin tədrisində istifadə oluna bilən bədii mətnlərin seçilməsinə həsr olun­muş­dur. Xarici dilin tədrisi üçün bədii mətnlərin seçilməsi çoxmərhələli prosesdir və bu, həmin mü­tə­xəs­sis­lə­rin, o cümlədən bu seçimdə iştirak edən müəllimlərin ədəbiyyatı qiymətləndirmək üçün istifadə etdiyi me­yar­lardan çox asılıdır. Mühüm seçim meyarları mətnin leksik mürəkkəbliyinin tələbələrin dil hazırlığı səviy­yə­sinə uyğunluğu, həmçinin bu mətnə münasibətdə mətn, mühit və oxucu arasında effektiv qarşılıqlı əlaqəni tə­min etmək bacarığıdır. İngilis dilini öyrənən tələbələrin xarici dili daha geniş kontekstdə istifadə etmək məq­sədilə sərbəst ünsiyyət üçün kifayət qədər bacarıqlar əldə etməsi müəyyən faktorları daxil edir ki, bura bədii mətnlərin öyrənilməsi proqramı da daxildir. 

Açar sözlər: xarici dilin tədrisi, bədii mətnlərin seçilməsi, bədii əsər, mətnin məzmunu

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI