Qəribə Rəhimova
ƏXLAQ TƏRBİYƏSİNİN PSİXOLOJİ XÜSUSİYYƏTLƏRİNİN KLASSİKLƏRİMİZİN (A.A.
BAKIXANOV) YARADICILIĞINDA ƏKS OLUNMASI YOLLARI
Xülasə. Əxlaq dedikdə milli əxlaqımız göz önünə gəlir. Onlardan təlim - tərbiyə
prosesində istifadə edilməsi yetişən gənc nəslin daxilən zənginləşməsi, Vətəni
və xalqı üçün yararlı bir adam kimi yetişməsi üçün stimul yaranır. Əxlaqi
normalardan pedaqoji qaydalara uyğun istifadə edildikdə uşaqların tərbiyəsində
ikitərəfli uğur qazanmış oluruq. Belə ki, uşaqlarda ailənin, məktəbin, xalqın,
ictimai - mühitin və dövlətin qəbul etmədiyi qeyri - əxlaqi sifətlər, normalar
islah olunur, ikincisi isə ailəyə, məktəbə, dövlətə başucalığı gətirən əxlaqi
keyfiyyətləri yeniyetmələrə təlqin olunmaq üçün zəmin yaratmış olur. Əxlaq
normalarından dərsdənkənar tədbirlərdə, xüsusilə gecələrdə, görüşlərdə,
disputlarda, şagird konfranslarında istifadə olunması şagirdlərdə ən zəruri əxlaqi
sifətləri o cümlədən alicənablıq, mətanətlilik, dəyanətlilik, həlimlik, təmkinlik,
dözümlülük, halallıq, səmimiyyətlilik, vüqarlılıq, həyalılıq, səxavətlilik, səliqəlilik,
dəyanətlilik, humanistlik kimi keyfiyyətlər aşılayır. Klassiklərimizin pedaqoji
irsindən, tərbiyəvi fikirlərindən düzgün istifadə olunması yeniyetmələrin öz
asudə vaxtlarını səmərəli keçirmələrinə xüsusi şərait yaradır və məhz bu şəraitdə
onlar öz nümunəvi davranış qaydalarına əməl etməyə alışır, əxlaqi sifətlər
nümayiş etdirməyə çalışırlar.
Açar sözlər: əxlaq, tərbiyə, klassik, hərəkət, davranış