Əsmət İsmayılxanova

FƏAL TƏLİM TEXNOLOGİYASI, ONUN PSİXOLOJİ MEXANİZMLƏRİ VƏ STRUKTURU

Xülasə. Müəllif yazmış olduğu bu məqalədə bildirir ki, interaktiv təlim metodu dərsin keyfiyyətini yük­səldən ən güclü vasitədir. Bu metod təlim prosesini maraqlı etməklə bərabər, şagirdləri özünə cəlb edir. Fəal təlim şagirdlərin dərketmə fəaliyyətini artırmaqla yanaşı, məzmunun öyrənilməsini və səmərəliliyini artı­rır. Fəal təlim prosesi şagirdlərin yaddaşını həm yeni informasiyalarla zənginləşdirir, həm də onların təfək­kürü müntəzəm inkişaf edərək müstəqil şəkildə yeni biliklərin əldə edilməsinə şərait yaranır.

Müəllif dərsin mərhələlərinin ətraflı izahını vermiş və hər bir mərhələdə adına uyğun olaraq şa­girdlərin hansı işlərlə məşğul olduğu göstərilmişdir. Bu mərhələlərin tətbiqinin təlim prosesinə hansı müsbət təsir göstərdiyinin ətraflı şəkildə vermişdir.

Açar sözlər. interaktiv, metod, mərhələ, təfəkkür, idrak, illüstrasiya, reproduktiv, tədqiqat, informasiya, refleksiya


Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI