Nailə Hüseynova

İNKLÜZİV PEDAQOGİKANIN TƏŞVİQİ: MÜXTƏLİF SİNİFLƏRDƏ DİFFERENSİAL TƏLİMİN EFFEKTİVLİYİNİN TƏDQİQİ

Xülasə. Bu məqalə şagird müxtəlifliyi ilə xarakterizə olunan siniflərdə inklüziv pedaqoji təcrübələri təş­viq etmək strategiyası kimi diferensiallaşdırılmış təlimin (DT) effektivliyini araşdırır. Bu cür parametrlər da­xilində müxtəlif öyrənmə üslublarını, maraqlarını və hazırlıq səviyyələrini tanıyaraq, məqalə DT-in necə hə­yata keçirilə biləcəyini araşdırır. Bu, daha çox, dərs dizaynında məzmun, proses və məhsul üzrə təlimatın fərq­ləndirilməsinin müzakirəsini əhatə edir. Məqalədə, müxtəlif mənşəli və qabiliyyətli şagirdlər arasında aka­demik nailiyyətlərin və əlaqənin təşviqində DT-nin effektivliyinə dair mövcud araşdırmalar nəzərdən ke­çi­rilir. DT potensialını və məhdudiyyətlərini tənqidi şəkildə araşdıraraq, məqalə sinif daxilində bütün şa­gird­lə­rə fayda verən inklüziv öyrənmə mühitlərinin təşviqi ilə bağlı davam edən müzakirəyə töhfə vermək məq­sə­di daşıyır.

Açar sözlər: İnklüziv pedaqogika, diferensiallaşdırılmış təlim, müxtəlif sinif otaqları, Universal Öyrənmə Dizaynı (UÖD), öyrənmə üslubları

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI