Nailə Hüseynova
İNKLÜZİV PEDAQOGİKANIN TƏŞVİQİ: MÜXTƏLİF
SİNİFLƏRDƏ DİFFERENSİAL TƏLİMİN EFFEKTİVLİYİNİN TƏDQİQİ
Xülasə. Bu məqalə şagird
müxtəlifliyi ilə xarakterizə olunan siniflərdə inklüziv pedaqoji təcrübələri təşviq
etmək strategiyası kimi diferensiallaşdırılmış təlimin (DT) effektivliyini
araşdırır. Bu cür parametrlər daxilində müxtəlif öyrənmə üslublarını,
maraqlarını və hazırlıq səviyyələrini tanıyaraq, məqalə DT-in necə həyata
keçirilə biləcəyini araşdırır. Bu, daha çox, dərs dizaynında məzmun, proses və
məhsul üzrə təlimatın fərqləndirilməsinin müzakirəsini əhatə edir. Məqalədə,
müxtəlif mənşəli və qabiliyyətli şagirdlər arasında akademik nailiyyətlərin və
əlaqənin təşviqində DT-nin effektivliyinə dair mövcud araşdırmalar nəzərdən keçirilir.
DT potensialını və məhdudiyyətlərini tənqidi şəkildə araşdıraraq, məqalə sinif
daxilində bütün şagirdlərə fayda verən inklüziv öyrənmə mühitlərinin təşviqi
ilə bağlı davam edən müzakirəyə töhfə vermək məqsədi daşıyır.
Açar sözlər: İnklüziv pedaqogika, diferensiallaşdırılmış təlim, müxtəlif sinif otaqları, Universal Öyrənmə Dizaynı (UÖD), öyrənmə üslubları