Günel Əmirxanzadə

MƏKTƏBLİLƏRİN LƏYAQƏT TƏRBİYƏSİNDƏN

Xülasə. Məqalədə məktəblilərin ləyaqət tərbiyəsindən, böyüməkdə olan nəsillərdə ləyaqət, şərəf, na­mus, qeyrət, dəyanət və sair hissləri formalaşdırmaqdan bəhs edilir. Bu baxımdan ümumtəhsil məktəblərinin 5-9 cu siniflərin ədəbiyyat dərslikərində fənnin tədrisində sözügedən dəyərlərdən istifadə etməyin imkanları araş­dırılmış, görkəmli alimlərin fikirlərinə müraciət olunmuş, xalq pedaqogikasından nümunələr gətiril­miş­dir.

Açar sözlər: məktəb, şagirdlər, ədəbiyyat, ləyaqət, namus, qürur, dəyanət, dəyər

Cild 91, №3 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI