Günel Əmirxanzadə
MƏKTƏBLİLƏRİN LƏYAQƏT TƏRBİYƏSİNDƏN
Xülasə. Məqalədə məktəblilərin ləyaqət tərbiyəsindən, böyüməkdə
olan nəsillərdə ləyaqət, şərəf, namus, qeyrət, dəyanət və sair hissləri
formalaşdırmaqdan bəhs edilir. Bu baxımdan ümumtəhsil məktəblərinin 5-9 cu
siniflərin ədəbiyyat dərslikərində fənnin tədrisində sözügedən dəyərlərdən
istifadə etməyin imkanları araşdırılmış, görkəmli alimlərin fikirlərinə müraciət
olunmuş, xalq pedaqogikasından nümunələr gətirilmişdir.
Açar sözlər: məktəb,
şagirdlər, ədəbiyyat, ləyaqət, namus, qürur, dəyanət, dəyər