Mübariz Əmirov

TARİX DƏRSLƏRİNİN İNCƏSƏNƏTLƏ İNTEQRASİYASININ ŞAGİRDLƏRİN ESTETİK TƏRBİYƏSİNƏ TƏSİRİ

Xülasə. Müasir təhsilin əsas məqsədi şagirdin təhsil ehtiyaclarını və maraqlarını təmin edən intel­lek­tual, mənəvi, əxlaqi, yaradıcı, fiziki və peşəkar inkişafı üçün şərait yaratmaqdır. Şagirdin insani dəyərlər aləm ilə tanış olmasını təmin edən və müsbət həyat fəaliyyəti təcrübəsini formalaşdıran təhsil ən mühüm va­si­tələrdən biri kimi sənətə müraciət edir. Bu məqalə şagirdlərin təhsilində tarix və incəsənətin inteqrasiyasını araş­dırır. Məqalədə elmi və bədii biliklərin inteqrasiyasından bəhs edilir ki, bu da şagirdlərdə estetik tər­bi­yə­si­nin inkişafına kömək edir. Şagirdlər tarixi və incəsənəti həyatın müxtəlif sahələri kimi qəbul edirlər. Axı real­lıq incəsənətin hər bir növünü özünəməxsus şəkildə əks etdirir və inteqrasiya şagirdlərin idrak yaradıcılıq fəa­liyyətini aktivləşdirir. Bir xalqın tarixi bir xalqın taleyidir. Bu, onların şüurlu həyatıdır - milli dünya mə­də­niyyətində, indiki və gələcək zamanın və onların keçmişinin vəhdətində. Tarixi dərk etmək şagirdlərə onla­rın varlığının mənasını açır, onlara həyatda uğur qazanmağa, özünü dərk etmək üçün bütün imkanlardan isti­fadə etməyə imkan verir. Bu imkanlar mədəni və sosial imkanlardır. Tarixi təhsil sisteminin təşkili üçün müx­təlif elmlər arasında qarşılıqlı əlaqə zəruridir.

Açar sözlər: inteqrasiya, incəsənət, tarix, yaradıcılıq fəaliyyəti, elm, mədəniyyət, dərs, təhsil, təfəkkür


Cild 91, №3 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI