Mübariz Əmirov
TARİX DƏRSLƏRİNİN İNCƏSƏNƏTLƏ İNTEQRASİYASININ ŞAGİRDLƏRİN ESTETİK
TƏRBİYƏSİNƏ TƏSİRİ
Xülasə. Müasir təhsilin
əsas məqsədi şagirdin təhsil ehtiyaclarını və maraqlarını təmin edən intellektual,
mənəvi, əxlaqi, yaradıcı, fiziki və peşəkar inkişafı üçün şərait yaratmaqdır.
Şagirdin insani dəyərlər aləm ilə tanış olmasını təmin edən və müsbət həyat fəaliyyəti
təcrübəsini formalaşdıran təhsil ən mühüm vasitələrdən biri kimi sənətə
müraciət edir. Bu məqalə şagirdlərin təhsilində tarix və incəsənətin
inteqrasiyasını araşdırır. Məqalədə elmi və bədii biliklərin inteqrasiyasından
bəhs edilir ki, bu da şagirdlərdə estetik tərbiyəsinin inkişafına kömək
edir. Şagirdlər tarixi və incəsənəti həyatın müxtəlif sahələri kimi qəbul edirlər.
Axı reallıq incəsənətin hər bir növünü özünəməxsus şəkildə əks etdirir və
inteqrasiya şagirdlərin idrak yaradıcılıq fəaliyyətini aktivləşdirir. Bir
xalqın tarixi bir xalqın taleyidir. Bu, onların şüurlu həyatıdır - milli dünya
mədəniyyətində, indiki və gələcək zamanın və onların keçmişinin vəhdətində.
Tarixi dərk etmək şagirdlərə onların varlığının mənasını açır, onlara həyatda
uğur qazanmağa, özünü dərk etmək üçün bütün imkanlardan istifadə etməyə imkan
verir. Bu imkanlar mədəni və sosial imkanlardır. Tarixi təhsil sisteminin təşkili
üçün müxtəlif elmlər arasında qarşılıqlı əlaqə zəruridir.
Açar sözlər: inteqrasiya,
incəsənət, tarix, yaradıcılıq fəaliyyəti, elm, mədəniyyət, dərs, təhsil, təfəkkür