Turanə İsmayılova
AZƏRBAYCAN TARİXİNİN TƏDRİSİ ZAMANI TƏLƏBƏLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ TARİXİ ƏDƏBİYYATIN İMKANLARI VƏ ROLU
Xülasə. Məqalədə
ilk növbədə ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallığının
inkişaf etdirilməsində mövcud olan Azərbaycan tarixi ilə bağlı müasir ədəbiyyatların
rolu və imkanlarından bəhs olunur. Elmi araşdırmalar və təcrübə göstərir
ki, Azərbaycan tarixi dərslərinin tədrisində idrak fəallığının yüksəldilməsi
mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Araşdırma zamanı məlum olur ki, Ali Məktəblərdə Azərbaycan
tarixinin tədrisində idrak fəallığının yüksəldilməsi probleminin təhlili üçün
hazırlanmış konkret ədəbiyyat mövcud deyil. Lakin konkret olmasa da bütün təhlil
apardığımız ədəbiyyatlarda, dərs vəsaiti və dərsliklərdə bu məsələ ön plana çəkilmiş,
işıqlandırılır.
Açar sözlər: Ali məktəb, Azərbaycan tarixinin tədrisi, idrak fəallığı,
Dağlıq Qarabağ, Azərbaycan Səfəvi dövləti, XX əsr milli azadlıq hərəkatı ,Heydər
Əliyev, İlham Əliyev