Turanə İsmayılova

AZƏRBAYCAN TARİXİNİN TƏDRİSİ ZAMANI TƏLƏBƏLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ TARİXİ ƏDƏBİYYATIN İMKANLARI VƏ ROLU

Xülasə. Məqalədə ilk növbədə ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəal­lı­ğı­nın inkişaf etdirilməsində mövcud olan Azərbaycan tarixi ilə bağlı müasir ədəbiyyatların rolu və im­kan­la­rın­dan bəhs olunur. Elmi araşdırmalar və təcrübə göstərir ki, Azərbaycan tarixi dərslərinin tədrisində idrak fəal­lığının yüksəldilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Araşdırma zamanı məlum olur ki, Ali Məktəblərdə Azər­baycan tarixinin tədrisində idrak fəallığının yüksəldilməsi probleminin təhlili üçün hazırlanmış konkret ədə­biyyat mövcud deyil. Lakin konkret olmasa da bütün təhlil apardığımız ədəbiyyatlarda, dərs vəsaiti və dərs­liklərdə bu məsələ ön plana çəkilmiş, işıqlandırılır.

Açar sözlər: Ali məktəb, Azərbaycan tarixinin tədrisi, idrak fəallığı, Dağlıq Qarabağ, Azərbaycan Səfəvi dövləti, XX əsr milli azadlıq hərəkatı ,Heydər Əliyev, İlham Əliyev

Cild 91, №3 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI